فرماندار ویژه ملایر گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد جهاد تبیین، مردم محور، تبیین و دفاع از عملکرد انقلاب و نظام و حضور پرشور نسل جوان و اقشار مختلف برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ 28 January 2023

برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد جهاد تبیین، مردم محور، تبیین و دفاع از عملکرد انقلاب و نظام و حضور پرشور نسل جوان و اقشار مختلف برگزار شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایر روز شنبه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ملایر اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف هستند در ایام مبارک دهه فجر، عملکردها و اقدامات خود در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با انگیزه و تعصب برای مردم بازگو کنند.

وی بیان کرد : فقدان تعصب در برخی ادارات و در بین برخی کارمندان دستگاه‌های اجرایی یک حقله مفقوده است .

اسماعیلی تاکید کرد : با هرگونه بی‌توجهی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، بی‌مبالاتی و کوتاهی در ارائه خدمات به مردم در دستگاه‌های اجرایی برخورد می‌شود.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: مدیران و کارمندان ادارات باید در انجام امور مردم تعصب داشته و مسئولیت‌پذیر باشند.

وی در ادامه افزود : مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هر کاری از دستمان برمی‌آید، باید برای ولی نعمتان خود انجام دهیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه مدیران در اجرای برنامه‌های دهه فجر، خلاقیت، غیرت و تعصب داشته باشند، عنوان کرد : مدیران باید در این ایام تولیدات سمعی و بصری خوبی از مجموعه اقدامات و عملکردها در فضای مجازی، حقیقی به مردم ارائه دهند و تبلیغات محیطی گسترده‌ای داشته باشند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد : در ایام دهه فجر با هماهنگی‌های انجام شده و طبق اولویت، در مساجد هر محله در روستا و شهر حاضر شوند و در قالب سخنرانی، توزیع بروشور و میز خدمت، دستاوردها و عملکردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

اسماعیلی بر لزوم برگزاری کنفرانس‌های خبری مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان همزمان با ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد جهاد تبیین، مردم محور، تبیین و دفاع از عملکرد انقلاب و نظام و حضور پرشور نسل جوان و اقشار مختلف برگزار شود.

اسماعیلی تاکید کرد: پروژه‌ها و طرح‌هایی که همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود، باید صد درصد آماده باشد و هر بخش و شهر طبق اولویت‌های انجام شده برنامه‌ منظمی و منسجمی برای افتتاحیه‌های دهه فجر داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر اظهار امیدواری کرد و گفت : راهپیمایی ۲۲ بهمن از اولویت برنامه‌های دهه فجر است و با توجه به تحرکات و اقدامات دشمنان طی ماه‌های گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل و با حضور نسل جوان امروز باشد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه وجود هرگونه مشکل و کمبودی در کشور متوجه مسئولان است، نه نظام و انقلاب اسلامی، یادآور شد : امسال برای نخستین بار جشن بزرگ چند هزار نفری با حضور اقشار مختلف در سالن ورزشی الغدیر برگزار خواهد شد و با تشکیل چهار کمیته در جلسه‌ای مجزا، شرح وظایف مدیران مشخص شود.

اسماعیلی در ادامه گفت : در جشن بزرگ انقلاب باید نماد خوبی از وحدت و انسجام مردم، دهه هشتادی و نودی‌ها و اقشار و اصناف مختلف و چهره‌ها و گروه‌های سیاسی به نمایش گذاشه شود و همه مدیران باید در برگزاری هر چه بهتر این جشن مردمی پای کار باشند.

وی همچنین خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی رسانه‌های این شهرستان شد و اضافه کرد : اکثریت مردم و جوانان خواهان نظام و انقلاب اسلامی هستند و هر اقدامی که جوانان را بیشتر مشتاق می‌کند، استفاده شود.


 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار