تابناک کهگیلویه و بویراحمد از سفر استاندار به بویراحمد گرمسیر گزارش می‌دهد (بخش دوم)
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چهارچوب بازدید‌های شهرستانی خود به گچساران ، با توجه به مشکلات مطرح شده سه مدیر پر مخاطب‌ مردمی را بارها احضار و خواستار ارائه پاسخ و برنامه هایشان برای رفع مشکلات شد .
کد خبر: ۱۰۸۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 28 January 2023

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چهارچوب بازدید‌های شهرستانی خود، به همراه مدیران و نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران، سفر یک روزه‌ای به بخشی از مناطق روستایی شهرستان گچساران معروف به بویراحمد گرمسیر داشت که در این سفر با توجه به مشکلات مطرح شده سه مدیر پر مخاطب‌ترین مدیران این سفر بودند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر عامل آب منطقه‌ای، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل فناوری و زیرساخت کهگیلویه و بویراحمد یه مدیری بودند که در هر روستا و منطقه بازدیدی مخاطب مردم بودند و بار‌ها از طرف استاندار برای پاسخگویی به مطالبات مردم احضار شدند و برنامه‌ها و اقدامات متناسب با درخواست‌ها را تشریح کردند.
قول های مدیر جهادی!
یکی از مشکلات اساسی در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بحث آنتن دهی تلفن و اینترنت پر سرعت بر می گردد مشکلی که تقریبا بخش زیادی از مطالبات مردمی سفر را به خود اختصاص می‌دهد که البته بخش عمده‌ای از این موضوع مربوط به حوزه زیرساخت و تجهیزات است که در این زمینه محمود رادمنش به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد، که استاندار در جمع مردم همواره از وی به عنوان مدیر جهادی یاد می‌کند باید پاسخگو باشد.
رادمنش در سفر اخیر تقریبا در همه روستا‌ها از طرف استاندار برای پاسخگویی به مردم احضار می شد و تقریبا در همه موارد هم قول صددرصدی برای حل مشکلات در سریعترین زمان ممکن که حداکثر تا پایان نیمه اول سال آینده تحقق این وعده‌ها طول می‌کشد را داد.

هدیه دولت رئیسی به مردم بویراحمد گرمسیر
یکی دیگر از مدیرانی که به دفعات از طرف استاندار در تجمعات مردمی روستا‌های حوزه بویراحمد گرمسیر شهرستان گچساران، برای پاسخگویی احضار شد، آرش مصلح مدیر عامل آب منطقه‌ای بود که وی هم در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های دستگاه تحت مدیریت خود برای پاسخگویی به مهمترین مطالبات مردم را تشرح کرد و البته وعده داد که در زمانی مشخص، با حل بخش عمده‌ای از مشکلات کشاورزان، هدیه‌ای از طرف دولت رئیسی به ان‌ها بدهد.

خبر‌های خوش معتمدی برای کشاورزان
سومین مدیر پر مخاطب سفر احمدزاده به بویراحمد گرمسیر شهرستان گچساران، سید علی معتمدی زاده بود که البته اقدامات سازمان تحت مدیریت وی و آب منطقه‌ای وضعیت مکمل نسبت به هم دارد که وی هم به تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفت که برنامه‌های مطالعاتی و اجرایی مناسبی برای توسعه کشاورزی و باغداری در این مناطق در دستور کار دارد.

نکه مهم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به انتقادات برخی مردم از مدیران قبل مبنی بر دادن وعده‌هایی که پایبند به ان‌ها نیستند بار‌ها در این سفر تاکید کرد که ما در این دولت وعده بی عمل نمی‌دهیم و فرماندار و بخشدار هر شهرستان و بخش موظف به پیگیری مستمر و ارائه گزارش هستند بنابراین عملکرد مدیران همراه سفر‌های استاندار به مناطق مختلف استان خصوصا سه مدیر پرمخاطب ذکر شده مطمئنا مورد رصد کامل خصوصا از طرف رسانه‌ها قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار