باند سارقین که با لباس گچ کاری در محله های کرج خانه های مردم را خالی میکردند شناسایی ودستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 26 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» فرمانده انتظامی البرز به ششمین طرح دستگیری سارقان وکشف اموال مسروقه اشاره کرد و گفت در این طرح ۱۱۸ سارق و مالخر دستگیر شدند.

سردار محمدیان اظهار داشت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت انحام شد ۱۱ خودروی سرقتی کشف شد.

وی به کشف خودرویی اشاره کرد که مالک آن 2 سال پیش سرقت خودرو را اعلام کرده بود و وقتی کشف خودرویش را به او اعلام کردند به شدت شوکه شد.

وی درباره ارزش ریالی  اموال کشف شده در این طرح گفت:  ۳۳ میلیارد تومان ارزش ریالی این اموال برآورد شده اما قطعا باتوجه به اعلام شمار مالباختگان این رقم بیشتر خواهد شد.

سردار محمدیان به دستگیری ۱۰۴ سارق و ۱۴ نفر مالخر اشاره کرد و گفت این متهمان در قالب ۳۸ باند بودند که همگی منهدم شدند.

وی درباره باند گچ کاران نیز به خبرنگاران گفت: اعضای یکی از باند ها با لباس کارگر گچ کار در خیابان ها پرسه زده و زنگ منازل را به صدا در می آوردند و پس از اطمینان از نبودسکنه خانه ها را خالی می کردند.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: اعضای یکی از باندهای سرقت با خرید خودروهای تصادفی اقدام به سرقت مشابه همان خودرو کرده و سپس اقدام به جابجایی هویت خودرو می کردند که با تجهیزات موجود بسیار حرفه ای اقدام به حک اصالت خودرو ها می کردند که به هیچ وجه حتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و راهور نیز قابل تشخیص نیست.

محمدیان گفت: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار