آشپزخانه در واقع قلب خانه است که با یک نگاه تفاوت بین آشپزخانه یک خانم قدیمی با یک آشپزخانه مدرن می توان متوجه شد. زیرا یکی از علائم آن وجود ظروف فانتزی آشپزخانه در هر نقطه از محیط بوده که علاوه بر زیبایی، کارایی ویژه ای برای فرد دارد. پس تولیدکنندگان و طراحان لوازم آشپزخانه به سمت ساخت کالایی می روند علاوه بر کارایی، ظاهری جذاب، رنگ های متعدد و شور و نشاط ویژه ای را در آشپزخانه ایجاد نمایند. 
کد خبر: ۱۰۸۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ 25 January 2023
معرفی ظروف آشپزخانه فانتزی
ظروف فانتزی اما ضروری هر آشپزخانه
 
امروزه ظروف آشپزخانه در سبک فانتزی جایگاه خاصی بین بانوان خانه دار و منازل پیدا کرده است. زیرا اکثر بانوان علاقه زیادی به ظروف فانتزی آشپزخانه داشته که وسایل برقی، قهوه خوری، چای خوری، ظروف پاسماوری جدید، ظروف غذاخوری، ظروف سرامیکی و ... را در بر می گیرند. 
 
انواع ظروف فانتزی آشپزخانه
 
این ظروف انواع ماگ ها، سرویس چایخوری و قهوه خوری، ظروف سرو غذا، وسایل برقی و ... را در بر می گیرند.
 
ظروف غذاخوری
 
یکی از ظروفی که نیاز به وجود ان در هر خانه ای احساس می شود ظروف غذاخوری است. سرویس های غذاخوری شامل بشقاب، پیاله و کاسه، پیش دستی، دیس، سوپ خوری، کاسه ماست خوری و ظرف سس می باشد. 
 
ظروف سرامیکی
 
ظروف سرامیکی رنگی یکی از پرطرفدارترین ظروف فانتزی آشپزخانه بین بانوان خوش سلیقه بوده که از خاک رس ساخته می شوند. البته این ظروف بیشتر به در شکل های تابه، قابلمه، لیوان، قهوه خوری، ماگ، پارچ آب و ... ترند می باشند و مورد استفاده عموم قرار می گیرند.
 
ظروف سرامیکی در رنگ های مختلف پاستیلی یا جیغ به بازار عرضه می شوند که علاوه بر کیفیت بالا، رضایت اکثر مصرف کنندگان را نیز به دنبال دارند. این ظروف قابل استفاده در ظرفشویی بوده و نسبت به غذاهای اسیدی هیچ گونه واکنشی ندارند.
 
چایخوری
 
سرویس چای خوری فانتزی در بین انواع ظروف فانتزی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و طرفداران بیشماری به خود جذب نموده است. این سرویس چایخوری ها در جنس های چینی، سرامیکی و شیشه ای به بازار عرضه می شوند تا تمام سلیقه ها را در بر بگیرند. البته چایخوری چینی یکی از رایج ترین سرویس چایخوری بوده که به شکل فانتزی در انواع طرح ها و رنگ تولید می شود. همچنین چایخوری سرامیکی یکی از جدیدترین انواع سرویس چای خوری فانتزی بوده که بسته به اشکال آن در قیمت های مناسب ارائه می گردد.
 
سرویس چای خوری شیشه ای مخصوص ایرانی ها بوده و اکثرا این نوع سرویس چایخوری را بر دیگر سرویس های سرو چای ترجیح می دهند.
 
پاسماوری
 
یکی از ظروف فانتزی آشپزخانه بسته به سبک منزل و محیط آشپزخانه، سرویس پاسماوری فانتزی است. البته این سرویس تلفیقی از جنس استیل، چوب و سرامیک بوده که در تم های مختلفی ساخته می شوند. بنابراین توجه اکثر افراد سبک فانتزی پسند به ویژه نوعروسان را جلب می نماید. همچنین با خرید یک سرویس پاسماوری جدید می توان آن را با دیگر وسایل فانتزی موجود در آشپزخانه ست کرد.
 
قهوه خوری
 
قهوه یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوشیدنی ها در سرتاسر جهان بوده و در اکثر کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد. پس خرید سرویس قهوه خوری فانتزی در کافه، محل کار، شرکت، خانه و ... جزء ضروری ترین ظروف فانتزی آشپزخانه محسوب می شود. البته بهترین جنس برای سرویس قهوه خوری به ویژه در کافه ها همان جنس سرامیک بوده که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود.
 
مزیت های خرید ظروف فانتزی آشپزخانه
ظروف فانتزی اما ضروری هر آشپزخانه
 
ظروف فانتزی آشپزخانه تنها ظاهری بانمک و جذاب ندارند، بلکه از مزایای کاربردهای متعددی برخوردار هستند. پس این ظروف با ظاهری جذاب کار در آشپزخانه را برای اهل منزل آسان و دلچسب می نمایند. همچنین ظروف پرطرفدار فانتزی با رنگ های شاد همچون بنفش ملایم، صورتی، آبی آسمانی و ... می توانند فضای آرامبخش را ایجاد کرده و در عین حال شوق آشپزی را بانوی خانه برانگیزند. بنابراین با انتخاب درست طرح و رنگ ظروف در سبک فانتزی می توان هماهنگی خاصی بین سایر لوازم آشپزخانه ایجاد نمود. سپس محیطی زیبا و یکپارچه طراحی کرد و این ظروف را همانند لوازم دکوری چید.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار