رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام:
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در سطح ۳۰ مدرسه یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 25 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مسعود احمدیان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: در بهمن سال ۱۳۵۷ یک انقلاب عظیم و حکومت اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره)  و اتحاد و یکپارچگی ملت ایران رخ داد که صدای عدل و دادخواهی را در دنیا طنین انداز کرد و این آغازی به سمت اهداف اسلامی و الهی بوده و هر سال باید گرامیداشت این ایام الله باشکوهتر برگزار شود؛ در این راستا اداره کل آموزش و پرورش استان طبق سنوات گذشته و همسو با سایر دستگاهها برای گرامیداشت این دهه باشکوه ویژه برنامه‌هایی در سطح استان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: از تاریخ ۵ لغایت ۱۱ بهمن ماه هفته‌ی استقبال از دهه فجر در سطح مراکز آموزشی و اداری همچنین در ۱۲ بهمن که آغاز دهه فجر بوده مراسم گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: در دهه فجر با حضور روحانیون و کارشناسان متخصص سلسله نشست های بصیرتی همچنین نمایشگاه کتاب، آثار دستی و تجسمی و خلاقیت‌ها و ابتکارات فرهنگیان و دانش آموزان در سطح مدارس استان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در طول دهه فجر در شهرستانها و مناطق اجرای طرح نقاشی همگانی و مسابقه عکس لحظه‌های ناب در مدارس و مسیر راهپیمایی 22 بهمن همچنین حضور تشکل‌های دانش آموزی در روز 22 بهمن داریم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در ۱۲ بهمن اجرای سرود همگانی با حضور دانش آموزان هر آموزشگاه و نمایش طنز توسط انجمن های هنری مدارس در سطح استان خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: در ۱۲ شهرستان و منطقه مسابقات ورزشی بومی و محلی ویژه دانش آموزان برگزار و محافل قرآنی در مدارس و مساجد همچنین اجرای برنامه جُنگ شادی برای کارکنان با حضور هنرمندان صداوسیمای استان برگزار می‌شود.

احمدیان از دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی در دهه فجر در سطح استان خبر داد و گفت: در سطح ۳۰ مدرسه یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی برگزار همچنین پنجشنبه ۲۰ بهمن مراسم مهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار شهدا داریم.

وی عنوان کرد: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره و گروههای همسرایان فجر در محل برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در سطح استان خواهیم داشت.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان در مجموع ۶ عنوان برنامه در سطح استان بمناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار