تولید آب معدنی امروزه شکلی تازه به خود گرفته و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افرادی که در گذشته این باور را نداشتند که بسته بندی های آب معدنی، واقعا از آب های معدنی پر شده اند نه صرفا آب های لوله کشی، به این اعتقاد برسند که آنها انتخابی بهتر از آب های معمولی هستند. حال اگر باور نمی کنید که تولید آب معدنی بدون دخالت انسان، در حال حاضر شدنی است، در این مطلب با ما همراه باشید تا این موضوع را با یک دیگر بررسی کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 25 January 2023

تولید آب معدنی بدون دخالت انسان ، باورتون میشه؟

امکان راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی بدون دخالت نیروی انسانی!

همان طور که اشاره کردیم، تولید اب معدنی امروزه شکلی تازه به خود گرفته و امکان راه اندازی خط تولید آن، بدون دخالت نیروی انسانی شدنی است! بسیاری از افراد فکر می کنند که راه اندازی خط تولید آب معدنی، نیاز بسیاری به نیروی انسان دارد و دخالت این نیرو منجر به وجود ناخالصی ها در آب معدنی می شود. با روی کار آمدن انواع مختلفی از دستگاه های پیشرفته، می توانیم این مژده را به شما بدهیم که راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی، مانند آب خوردن راحت شده است!

دستگاه هایی نظیر شرينگ اورلپ، وکیوم و بادکن می توانند جای تعداد زیادی از نیروی انسانی را بگیرند. اگرچه شاید برخی این نظر را دارند که حضور این دستگاه ها در کارخانه‌جات باعث افزایش هزینه انرژی مانند برق یا گاز می باشد، اما نتیجه مطلوبی که این موضوع با خود به همراه دارد، چیزی از محبوبیت آن کم نمی کند!

سرمایه گذاری بر روی خط تولید آب معدنی بدون دخالت نیروی انسانی، یعنی سرمایه گذاری که صد در صد منجر به سود بسیار خواهد شد!

دیگر نیازی به حضور کارکنان به هنگام تصفیه و آماده سازی آب نیست

یکی از مهم ترین بخش ها در کارخانه تولید اب معدنی، تصفیه و آماده سازی آب است. حتما می دانید که تا چه اندازه می تواند این موضوع و ضروری باشد که آب به درستی تصفیه شود و بدون املاح معدنی مانند گوگرد یا نمک باشد. از سویی دیگر، حضور کارکنان می تواند باعث ایجاد ناخالصی ها در آب شود. البته در نظر داشته باشید که ما نمی گوییم کارکنان دلیل اصلی این موضوع هستند! ما می گوییم که آنها می توانند یکی از دلایل این اتفاق باشند و همین موضوع باعث می شود تا سود حاصل از تولید آب معدنی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

پس برای این که بتوانید تا حد زیادی از ناخالصی ها را کاهش دهید، نیاز است که یا تعداد کارکنان را کاهش دهید و یا به سراغ روند خاصی از تولید آب های معدنی باشید. شاید آب های لوله کشی با حضور املاح معدنی قابل استفاده باشند، اما استانداردی که آب های معدنی باید با خود به همراه داشته باشند را ندارند. از این رو، با انتخاب دستگاه های پیشرفته ای که در این زمینه تولید شده اند، می توانید این استانداردها را به خط تولید خود اضافه کنید. شرکت دانش بنیان برزین صنعت می تواند در این زمینه شما را همراهی کند.

تولید آب معدنی بدون دخالت انسان ، باورتون میشه؟

وجود دستگاه بادکن پت می تواند این روند را آسان تر کند

همان طور که گفتیم، برخی از دستگاه های خط تولید اب معدنی می توانند رود تولید را برای ما سریع تر کنند. یکی از انواع این دستگاه ها، بادکن پت نام دارد. شاید نام این دستگاه برای شما کمی تازه باشد یا افرادی که در حوزه تولید آب معدنی فعالیت دارند اطلاعاتی کامل در رابطه با این دستگاه نداشته باشند؛ از این رو ما تصمیم گرفتیم در این بخش اطلاعاتی مفید در رابطه با این دستگاه را به شما بدهیم.

  • دستگاه بادکن پت عملیات آماده سازی بطری های پلاستیکی را بر عهده دارد.
  • این دستگاه دارای قالب بوده و با عملیات حرارت دهی بدنه پریفرم خام را گرم کرده و سپس با دمش باد، تغییر شکل را ایجاد می کنند.
  • پس از دمش باد، قالب تبدیل به بطری پلاستیکی پن خواهد شد.

شما زمانی می توانید خود را به عنوان کارخانه ای معرفی کنید که صفر تا صد کار را انجام می دهد که نه تنها بخش تولید آب معدنی، بلکه بخش تولید بستر آب های معدنی یعنی بطری ها را نیز در دست بگیرید. دستگاه بادکن شما را به یک کارخانه تولید آب های معدنی همه فن حریف تبدیل می کند.

حالا چطوری بطری ها را پر کنیم؟

تولید اب معدنی اگر به درستی انجام شود، به هیچ عنوان عملیاتی پیچیده نیست! اگر برایتان سوال پیش آمده که حالا بدون نیروی انسانی چگونه بطری های آب رو پر کنیم؟ باید بگوییم که دستگاهی دیگر به نام دستگاه پر کن در این زمینه وارد عمل می شود. البته در نظر داشته باشید قبل از این مرحله، بطری ها باید کاملا شستشو شده و سپس به دستگاه فیلر یا پرکن راه پیدا کنند.

از آنجایی که خط تولید این نوشیدنی شرایط خاص و منحصر به فرد خود را دارد، شستشو بطری ها اهمیت ویژه ای داشته و نحوه پر کردن آنها نیز بسیار مهم است. ناگفته نماند که برای پر کردن بطری ها می تواند توسط انواع و اقسام دستگاه های مختلف انجام شود. پس اگر به شما دستگاه هایی دیگر برای خرید پیشنهاد شد، باید این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که آیا این دستگاه با بودجه شما همخوانی دارد یا خیر.

اهمیت پس انداز در سرمایه گذاری بسیار بالاست؛ پس اگر هنوز اقدام به خرید این دستگاه نکرده اید، علاوه بر این که شرکت دانش بنیان برزین صنعت می تواند یکی از بهترین ها را به شما معرفی کند، شما نیز می بایست با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارید، دستگاه مد نظر را خریداری کنید.

تولید آب معدنی بدون دخالت انسان ، باورتون میشه؟

نگاه انتهایی به این خط تولید تازه در بازار آب معدنی

همان طور که در این مطلب مطالعه کردید، ما در شرکت برزین سراسر قصد داشتیم تا شما عزیزان را با تولید اب معدنی، بدون نیاز به نیروی انسانی آشنا کنیم. اگر فکر می کنید که دیگر وقت آن رسیده است تا تولید خود را به سمت ماشینی شدن پیش ببرید و از نیروی انسانی خود در بخش های مهم تر استفاده کنید، وجود دستگاه های پیشرفته در این زمینه بسیار ضروری است. با انتخاب یک دستگاه مناسب، سود بی اندازه حاصل از سرمایه گذاری خود را دریافت می کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار