فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:سپاه با تکیه بر ولایت و مردم و با روحیه جهادی و انقلابی شتابنده در راستای آرمان های انقلاب گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 24 January 2023

 

 


به گزارش تابناک مرکزی، در پی اقدام ضد ایرانی و خلاف قانون پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که سازمان های تروریستی نامیدن است ، امروز استاندار استان مرکزی به همراه معاونین، با حضور در دفتر فرماندهی سپاه حضرت روح الله استان مرکزی ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه و تجدید بیعت با آرمان های مقدس سپاه حمایت خود از این نهاد مردمی و انقلابی را اعلام کردند.
سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن قدردانی از مواضع قاطعانه و ارزشمند مسئولین، گروه ها و اقشار مختلف مردم خصوصا استاندار مردمی، انقلابی و پرتلاش استان در طی چند روز گذشته اظهار داشت: سپاه پاسداران عاشق مردم و ولایت و تبلور اراده ملی در همه بخش ها و حرکت ها است و سپاه با تکیه بر ولایت و مردم و با روحیه جهادی و انقلابی شتابنده در راستای آرمان های انقلاب گام برمی‌دارد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه سپاه خادم و نوکر مردم است،گفت: سپاه تمام قد برای رفع مشکلات مردم، تامین امنیت کشور و خدمت به ملت ایران مجاهدانه تلاش می کند.
سردار کریمی با بیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم و پاسداران و حافظ انقلاب است، گفت: دشمنان با اینگونه اقدامات سیاسی نمی توانند رابطه میان سپاه و مردم را خراب کنند.
وی افزود: اقدام وقیحانه پارلمان درمانده اروپا که بعد از شکست سنگین در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران رقم می خورد اقدامی مضحک و این اقدام خائنانه نمایانگر حقانیت نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران و حرکت های سپاه در دفاع و پاسداری از امنیت و ارزش های اسلامی است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان با تروریست خواندن سپاه پاسداران که یک اقدام کاملا غیرقانونی و مقابله با استقلال و حاکمیت کشور است بار دیگر دچار خطای شدید محاسباتی خواهند شد چراکه آنها درک صحیحی از نفوذ سپاه در قلوب مردم ایران و امت اسلام ندارند و این اقدام قطعا عزم و اراده ملت ایران در دفاع از آرمان های مقدس سپاه دوچندان خواهد کرد.
وی بیان کرد: امروز دشمنان به جهت اینکه مهمترین عامل شکست نقشه های خود در منطقه برای دولت سازی را سپاه پاسداران می دانند و لذا پارلمان اروپا امروز از سپاه و اقتدار روز افزون آن و از همه مهم‌تر محبوبیت این نهاد مردمی در بین ملت ها و حتی در قلب اروپا عصبانی است.
سردار کریمی یادآورشد: اقدام اخیر پارلمان اروپا نشان از اوج استیصال و ضعف غربی ها در مقابله با فرزاندان راستین امام خمینی(ره) در سپاه پاسداران است و این اقدامات به ما فرصت می دهد تا در برابر دشمنان مقتدرانه تر و قوی تر عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار