مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه عملکرد نمایندگان استان در لیگ برتر فوتبال رضایت بخش نیست گفت: هر کاری که بتوانیم برای بهبود شرایط آنها انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ 24 January 2023

حمید بنی تیمم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ما به عنوان متولی ورزش استان وظایفی بر عهده داریم که نباید کوتاهی کنیم و در این مدت تمام تلاش خود را برای تیم های لیگی انجام داده ایم.

وی افزود: پیگیری مطالبات تیم های نفتی(نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان) و تسهیل در دریافت این اعتبار از وزارت نفت بر عهده ما بود که کمک کردیم و این امر محقق شد ولی بخش فنی کار به نظرم اصلا راضی کننده نیست و معتقدم که باید بیشتر از افراد صاحب نظر و دلسوز این رشته استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اینکه یکی از تیم های ما ۲ روز یک بازیکن خارجی را بیاورد و قرارداد ببندد اما بعد متوجه شویم که اصلا نمی توانستیم قرارداد ببندیم، درست نیست و به نوعی حیف و میل بیت المال است به همین دلیل هیات فوتبال و جامعه فوتبال را نقد می کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه هیات فوتبال است که به عنوان متولی این رشته در استان، در این قضایا ورود کرده و بازخواست کند تا قبل از اینکه اشتباهی صورت بگیرد جلوی آن را بگیریم و این اتفاق تا زمانی که بزرگان فوتبال را در کنار خود نداشته باشیم رخ نخواهد داد. اگر من تخصصی در فوتبال ندارم مجبورم فردی که فوتبالی است را کنارم قرار دهم.

بنی تمیم گفت: هم ما به عنوان ورزش و جوانان و هم هیات فوتبال خوزستان ممکن است ایراداتی داشته باشیم لذا باید اصلاحاتی صورت گیرد تا از این وضع خارج شویم.

وی بیان کرد: اینکه خوزستان ۲۳ تیم لیگی در سطح کشور دارد نشان دهنده پویایی فوتبال استان ما است اما ما چه کردیم که این تیم ها شرایط بهتری داشته باشند؟ قبل از اینکه عهده دار ورزش استان شوم، تیم استقلال خوزستان و ملاثانی باید از خرم آباد زمین اجاره می کردند که فاجعه بود اما خوشبختانه استادیوم غدیر اهواز را به چرخه برگرداندیم و استادیوم تختی هم به زودی محلی برای برگزاری مسابقات می شود که اتفاق خوبی است.

وی افزود: من با رییس هیات فوتبال خوزستان هیچ مشکلی ندارم و امیدوارم از این به بعد نیز ارتباط ما بیشتر از قبل شود و بتوانیم برای فوتبال استان تصمیمات منطقی تر و بهتری بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تمام تلاشم را می کنم که یک تیم فوتبال بانوان داشته باشیم همچنین اصرار دارم که در رشته بسکتبال و والیبال بانوان هم تیمداری کرده و حضوری موثر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار