رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز گفت:برخی از اولیا و راننده‌ها درباره قیمت سرویس در روزهای تعطیلی چالش دارند.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 24 January 2023
به گزارش «تابناک البرز» اسماعیل یاری افزود: پیمانکاران واجد شرایطی برای سرویس مدارس پای کار نیامده‌اند تا جابجایی دانش آموزان را به مدیریت کنند در نتیجه سازمان حمل و نقل شهری ۳ پیمانکار معرفی کرد.
وی اظهار داشت: پیمانکاران مذکور خودرو لازم را نداشتند و اولیا در ابتدای سال تحصیلی هم با مشکلاتی مواجه شدند در نتیجه با هماهنگی اولیای مدارس، سرویس‌ها در ماه مهر راه اندازی شد.
یاری با اشاره به اینکه قیمت سرویس به نفع اولیا و رانندگان اصلاح شد، تصریح کرد: قیمت جدید موجب رغبت راننده‌ها برای فعالیت در زمینه سرویس دانش آموزی شده است.
وی گفت: حمل و نقل تا پایان آبان و نیمه آذر به نحو مطلوب اجرا شد اما تعطیلات کمیته اضطرار اولیا را با این ابهام مواجه کرد که نباید پول کرایه را به راننده‌ها بپردازند.
یاری ادامه داد: راننده‌ها به‌واسطه‌ عدم انعقاد قرارداد در دیگر بخش‌ها به دنبال احقاق حق خود بودند لذا اولیا و راننده‌ها درباره ۱۰ روز تعطیلی آذر تفاهم کردند.
وی گفت: با توجه به اینکه تعطیلات دی ماه مشکل اولیا و راننده‌ها را جدی‌تر کرد، کمیته‌ای درباره هزینه سرویس در تعطیلات اضطراری تشکیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار