رئیس تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب از آمادگی مساجد سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 24 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت‌الاسلام حسن دوستیان اظهار کرد: مساجد شهرستان سرپل ذهاب برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف امسال آمادگی دارند.

وی افزود: مساجد شهرستان با تمهیدات اتخاذ شده آماده برگزاری سنت حسنه اعتکاف و پذیرش معتکفان در ایام البیض (۱۳ تا ۱۵ ماه رجب) هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب تصریح کرد: مسجد ابوالفضل العباس شهرک جهاد برای معتکفان برادر و مسجد جامع برای حضور خواهران برای انجام مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است.

دوستیان بیان کرد: متقاضیان حضور در مراسم اعتکاف از یکم الی دهم بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح فرصت دارند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی برای ثبت نام برادران و به حرم احمد ابن اسحاق (ره) برای ثبت نام خواهران نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: حضور سخنرانان برجسته و نیز مشاوران و اساتید پاسخگو به مسائل دینی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام است وهمچنین برنامه‌های مختلفی از قبیل برگزاری دعای زیارت عاشورا، دعای کمیل و برنامه‌های جشن، مولودی خوانی، جلسات آموزش احکام، برپایی و اقامه نماز جماعت قضا به امامت ائمه جماعات و برگزاری مسابقات فرهنگی در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار