مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: افرادی که می خواهند خدمات تخصصی خود را به مددجویان تحت پوشش بهزیستی ارائه کنند می توانند در قالب داوطلبان خدمت به ادارات بهزیستی مراجعه نمایند.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 24 January 2023

بهزاد شهبازی در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بهزیستی در راستای رسالت خود نیازمند کمک و حمایت افراد متعددی از جامعه است، افراد، نهادها و دستگاه ها به هر شکلی که می توانند خدماتی ارائه داده و در اختیار محرومین قرار دهند.

وی افزود‌: ارائه کمک های مورد نیاز ما نقدی غیر نقدی و خدماتی است که نقدی مسیر مشخصی دارد، غیر نقدی به صورت کالایی، لوازم و معیشت افراد تحت پوشش
است، اما بخش خدماتی که بسیار مهم و برای مردم قابل دسترس است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: هم استانی ها می توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان ها و معاونت مشارکت های مردمی و بهزیستی استان واقع در بلوار بهزیستی ساختمان شماره 2 بهزیستی برای خدماتی که به مددجویان ما می توانند ارائه دهند راجعه نمایند.

وی ادامه داد:  این خدمات تخصصی عنوان داوطلبان خدمت در قالب گروه های پزشکان، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و وکلا است.

وی گفت:  می توانیم نیاز، عرضه و تقاضا یعنی خدمت این بزرگواران و خیرین و تقاضای افراد محروم را به هم متصل کنیم  یعنی به عنوان پلی قرار بگیریم که به هم مرتبط شوند تا خدمات درست و شفاف و در جهت مشکلات آن ها قرار بگیرند، امیدواریم مورد رضایت آن ها قرار گیرد. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار