فرمانده سپاه فتح استان؛
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز ساخت بیمارستان در یاسوج و ساخت ۲ درمانگاه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 24 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح این استان در گفتگوی تلویزیونی شبکه استانی دنا گفت: دشمنان انقلاب در چند ماه اخیر در جنگی ترکیبی علیه مردم ایران برنامه‌ریزی کردند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران و حضور بسیجیان و نیرو‌های امنینی این فتنه ناکام ماند و با شکست مواجه شد.

اشتغال مردم دغدغه سپاه

سردار خرمدل در ادامه به خدمات و فعالیت‌های سپاه فتح در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان و سپاه فتح ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و همچنین تامین معیشت مردم است و تلاش می‌کنیم در این زمینه نقش آفرین باشیم.

جهش سپاه فتح استان برای حوزه درمان و معیشت مردم 

وی اجرای طرح‌های درمانی در استان را یکی از برنامه‌های مهم سپاه فتح بیان کرد و ادامه داد: مجوز احداث بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی مرکز استان نیز اخذ شده که با مشخص شدن زمین، عملیات اجرایی این طرح درمانی آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلوه و بویراحمد به دیگر خدمات سپاه فتح در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی را راه‌اندازی کرده‌ایم.

ارائه خدمات درمانی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

سردار خرمدل اضافه کرد: درمانگاه یاسوج و دوگنبدان هم اکنون فعال است و درمانگاه بخش پاتاوه تا سه ماه آینده در شهرستان دنا و همچنین درمانگاه شهر لیکک تا شش ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و درمانگاه دهدشت نیز کلنگ زنی شده و به زودی ساخت این درمانگاه شروع می‌شود.

وی ترویج ازدواج آسان و همچنین کمک به ازدواج جوانان را یکی از برنامه‌های مهم سپاه فتح دانست و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سال آینده مانند امسال و سال‌های گذشته قرار است ۳ هزار سری جهیزی بین زوج‌های نیازمند در شرف ازدواج توزیع شود.

رتبه سوم سپاه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آبرسانی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه استان در حوزه آبرسانی در میان سپاه نواحی استان‌ها رتبه سوم کشور را کسب کرد گفت: طرح آبرسانی به ۲۴۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در حال اجرا است.

سردار خرم دل با اشاره به برنامه‌های سپاه در حوزه کشاورزی نیز گفت: پادگان امام جعفر صادق (ع) در چنارستان یاسوج از حالت پادگانی خارج شده و به عنوان دهکده اقتصاد مقاومتی در بخش آموزش و ترویج کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی و ایثار و شهادت نیز دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ با هدف شناسایی نقش رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس و برجسته کردن شهدای شاخص و نقشی که رزمندگان استان در تیپ ۴۸ فتح در آن دوران رقم زدند، برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد و اختصاص اعتبارات بسیار خوب به این استان تقدیر کرد و گفت: با اختصاص این اعتبارات در سال آینده شاهد انقلابی در عرصه سازندگی استان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار