کد خبر: ۱۰۸۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 23 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، روابط عمومی شهرداری رامسر اعلام کرد:

علی امینی شاد، شهردار رامسر در اولین نشست هم اندیشی شهرداران و شوراهای ادوار رامسر با بیان اینکه یکی از جلوه های ذات مقدس خداوند در این  عرصه به نمایش انسان گذاشته شده است و خدمت در این عرصه برای همه ما افتخار است،گفت:

بر اساس این گزارش ، هدف از دعوت بدوا دیدار مجدد خادمان ملت است و بعد پیشنهاد ایجاد شورای ادواری شوراها و شهرداران برای بستر سازی هر چه بیشتر مشارکت ذینفعان و ذی نفودان  تا بشود از ظرفیت این سرمایه های اجتماعی که با هزینه مردم ایجاد شده برای ادامه مسیر استفاده کرد.

شهردار رامسر تصریح کرد: رامسر از سال ۱۳۴۹ با  کنوانسیون تالاب ها بعنوان یکی از شاخص های مهم زیست محیطی در دنیا طلایه دار است و ۳۴۷۵نقطه در دنیا بنام رامسر است.

وی با بیان اینکه نتوانستیم آن طور که شایسته رامسر بود از نام آن برای نان مردم  این شهر استفاده کنیم گفت :رامسر  ویترین  شهرهای ایران برای دنیاست که امیدوارم با همفکری و تشریک مساعی و با خط و مشی مناسب با  توسعه رامسر به توسعه کشور  کمک کنیم.

امینی شاد افزود: در دنیا دولت‌های پشتیبان نهادهای عمومی  هستند که  بدلیل انعطاف پذیری در  برنامه ریزی و مدیریت بر اساس خواست و نیاز روز مردم عمل می‌کنند و تقویت کننده دولتها هستند که متاسفانه اینجا اینگونه نیست و بایستی نهادهای عمومی را برای آینده دولتها تقویت کرد.

شهردار رامسر با تاکید بر تقویت منابع انسانی در شهر خاطر نشان کرد: جامعه را با  تقویت و برنامه ریزی روی منابع انسانی آن می‌توان خردمندانه به تصویر کشید تا ماژورهای کشور که شهرها و روستاها هستند خوب  کار کنند.

وی عنوان کرد: فضای پشتیبان ،اتاق فکر و گفتگو را با ایجاد شورای ادواری برای دیده بانی مسیر آتی جامعه را  تشکیل دهیم و نقش شهرداری و شورای اسلامی شهر را با خط مشی مناسب و اتاق گفتمان پررنگ پیش ببریم تا بازیچه بازیگران سیاسی نباشد. ‌

وی گفت: بستر ساز مشارکت هستیم و آینده را به این جمع موکول و بعنوان مسئول اجرایی در کنار شما خواهم بود.

شهردار رامسر تصریح کرد:همانطور که در شهر دوستدار کودک قرار است کودکان برای آینده نقش آفرین باشند  تا توجه بیشتری به کودکان و نوجوانان در بخش های سخت افزاری، نرم افزاری و فکر افزاری داشته باشیم و شورای کودک و نوجوان را تشکیل دهیم می‌بایست سرمایه های اجتماعی چون شما نیز در شورای ادواری کنار ما باشند بالاخص شهرداران گذشته که میبایست خمسش را بدهند.

در ادامه جلسه بعد از شور و گفتگو نهایتا اعضا موسس شورای ادواری با ایجاد دبیرخانه دائمی مشخص شدند تا با تصویب در شورای اسلامی کار  خود را آغاز کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار