امانه‌اي را مي بايست ايجاد كنيم تا تمام افرادي كه در رشته بدنسازي فعاليت مي كنند با مشوق هايي كه اعمال مي شود در اين سامانه عضو شوند تا از امتيازات پيرامون اين موضوع بتوانند بهره ببرند كه يك مزيت براي فدراسيون بدنسازي ، پرورش و اندام محسوب مي شود
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 23 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون پرورش اندام اظهار داشت:

بدنبال احداث كمپ‌هاي بزرگ ورزشي و گردشگري حرفه‌اي برای توسعه ورزش مازندران هستيم ، به همین جهت،  حمایت صد در صدی از مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس خواهیم داشت.


بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در دیدار با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران و عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، با عنوان اینکه با يك برنامه ريزي اساسي بدنبال احداث كمپ‌هاي بزرگ ورزشي و گردشگري حرفه‌اي برای توسعه ورزش و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در استان مازندران هستيم، خاطرنشان کرد: اين رشته ورزشي تقريبا يكي از رشته‌هاي بزرگ ورزشي است و خانواده اين رشته خانواده بزرگي است كه اين رشته بدليل ورزشكاران زيادي كه دارد که در صورت توجه و سرمايه گذاري لازم مي تواند اثرگذاري قابل توجهي داشته باشد .


وی با تاکید بر پیوست فرهنگی در این مسابقات، ادامه داد: پيوست فرهنگي اگر براي اين رشته ورزشي تعريف شود مي‌تواند ملاحظات قابل توجهي داشته باشد و هر چقدر در اين رشته تلاش كنيم مخاطب‌مان را افزایش بدهیم باعث ايجاد امنيت رواني و اجتماعي مي گردد. چرا كه رابطه معنا‌داري بين ورزش و امنيت وجود دارد. لذا هر جامعه اي كه جاذبه بشتري در ورزش بتواند ايجاد كند امنيت اجتماعي را مي تواند افزايش دهد .

 

این مسئول اضافه کرد: يك سامانه‌اي را مي بايست ايجاد كنيم تا تمام افرادي كه در رشته بدنسازي فعاليت مي كنند با مشوق هايي كه اعمال مي شود در اين سامانه عضو شوند تا از امتيازات پيرامون اين موضوع بتوانند بهره ببرند كه يك مزيت براي فدراسيون بدنسازي ، پرورش و اندام محسوب مي شود .


نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه فدراسيون بدنسازي و پرورش و اندام با برقرار كردن ارتباط با مردم از طريق اين سامانه مي تواند در عرض 5 سال آينده رشته پرورش و اندام را به خانه هاي مردم سوق دهد ، اظهار کرد: رشته پرورش اندام و بدنسازی می تواند سلامت و امنيت اجتماعي آحاد جامعه را تضمين کند و بدون شك جواناني كه به سوي اين رشته مي آيند، بسمت ساير بزه‌هاي اجتماعي نمي روند و با اجراي اين طرح فدراسيون پرورش و اندام به پولدارترين رشته ورزشي تبديل مي شود كه بي شك موجب ايجاد انگيزه براي ورزشكاران اين رشته و ساير جوانان اين استان در دورترين نقاط استان مي شود .


استاندار مازندران تاکید کرد :از برگزاري مسابقات بدنسازي در سطح استاني و كشوري بصورت 100 درصدي حمايت مي كنيم چرا كه موجب نشاط اجتماعي مي گردد.


گفتنیست؛ استان مازندران و شهرستان رامسر برای اولین بار در کشور به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام مستریونیورس در ماه فوریه 2023 انتخاب شده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار