مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: برای ساخت کلینیک تخصصی این شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 23 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «ادریس خالدی» اظهار داشت: بیمارستان دکتر چمران شهرستان کنگاور ۵۳ سال قدمت دارد و اگرچه تجهیزات آن به روزرسانی شده اما نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

وی گفت: بازسازی کلینیک تخصصی این شهرستان که قدمتی چند ده ساله دارد، یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان است که با پیگیری نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی و حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با انجام مقدمات لازم، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با تلاش تمام همکاران و مدیران و پرسنل بیمارستان شهید چمران طی۱۰ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ اقدامات خوبی انجام شد، اظهار کرد: ساماندهی، فضاسازی محیطی، آسفالت ریزی و جدول گذاری بیمارستان شهید چمران در این مدت انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور از استقرار نیروی انتظامی در بیمارستان شهید چمران به منظور تامین امنیت کادر درمانی خبر داد و یادآور شد: حضور و استقرار نیروی انتظامی در بیمارستان که با پیگیری زیاد انجام شد، باعث ایجاد آرامش و سلامت روانی برای پرسنل و مراجعین می شود.

خالدی، انعقاد قرارداد با تنها شرکت خدماتی حوزه پسماندهای عفونی کشور جهت احیای سیستم تصفیه زباله های عفونی بیمارستان شهید چمران را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و بیان داشت: زباله‌های عفونی بیمارستان‌، توسط بخش خصوصی بوسیله دستگاه‌های مکانیزه بی‌خطرسازی شده و به صورت پرس‌شده جمع آوری و به محل دفن دایمی انتقال می‌یابد.

این مسئول همچنین از غرس ۱۰۰ اصله نهال و درختچه در محوطه بیمارستان خبر داد و افزود: در جهت زیباسازی محیطی و توسعه فضای سبز بیمارستان اقدام به کاشت نهال و درختچه شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با رایزنی‌های مکرر با مسئولان استانی توانستیم یکی از قوی ترین دستگاه های دیزل ژنراتورهای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه را جهت قطعی های احتمالی برق به بیمارستان شهید چمران تحویل بگیریم.

بیمارستان شهید چمران کنگاور خدماتی چون اُرولوژی ، زنان و زایمان ، جراحی عمومی ، داخلی ، اطفال ، ارتوپدی ، مغز و اعصاب و چشم ارائه می دهد.

شهرستان کنگاور با جمعیت ۸۰ هزار نفری دارای هفت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۲۷ خانه بهداشت و پنج پایگاه شهری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار