مدیر فرودگاه شهدای ایلام؛
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت : عدم ارائه خدمات مناسب توسط کادر شرکت خدمات رسان مستقر در فرودگاه باعث شد شرکت هواپیمایی زاگرس فعالیت حمل و نقل هواپیمایی در ایلام را متوقف کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 23 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ جواد یگانه افزود :  شرکت خدمات فرودگاهی ایلام سیر که خدمات جانبی به هواپیماها ارائه می دهد، به علت نبود کمی و کیفی امکانات و تجهیزات و همچنین برخورد نامناسب کادر این شرکت موجب شد مدیریت شرکت هواپیمایی زاگرس طی یک نامه رسمی عدم ادامه فعالیت هوایی خود در ایلام را اعلام کرده است.

وی گفت :  با عدم فعالیت شرکت هواپیمایی زاگرس در عمل از هشت سورتی پرواز مشهد - ایلام، چهار سورتی این خط هوایی از جدول پروازهای استان ایلام حذف شد.

یگانه مطرح کرد :  مذاکراتی با سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر استقرار یک شرکت خدمات رسان دیگر انجام شده اما هنوز نتیجه مشخصی در این زمینه اخذ نشده است که در صورت استقرار یک شرکت دیگر، انحصار از شرکت فعلی گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد :  استقرار و فعالیت انحصاری این شرکت باعث بروز چالش با همه شرکت های هواپیمایی فعال در استان شده است.

یگانه خاطرنشان کرد :  به علت عدم مطلوبیت خدمات کمی و کیفی این شرکت به خطوط هوایی فعال در ایلام، خط هوایی آسمان تجهیزات مورد نیاز را خود تامین کرده است.

وی گفت :  با توجه به حجم زیاد مسافر در مسیر ایلام به تهران و مشهد و برعکس و کمبود ناوگان هوایی، حذف شرکت هواپیمایی زاگرس این مشکلات را بیشتر خواهد کرد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار