نایب رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان از شکایت علیه یکی از اعضای شورا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ 19 January 2023

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان از شکایت علیه یکی از اعضای شورا خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از فارس، حسین بابایی با اشاره به مورد شکواییه دستگاه قضا علیه یک عضو شورا اظهار کرد: سال گذشته انبوه‌سازان تویسرکان شکایتی با این مضمون که از آن‌ها جریمه اضافه گرفته شده را علیه شورای شهر و شهرداری مطرح کرده بودند که پس از بررسی متوجه شدیم این کار با همکاری یکی از اعضای شورا اتفاق افتاده، یعنی انبوه‌سازان اسناد و مدارک را کامل توسط این عضو در اختیار داشتند.

وی با بیان اینکه امسال متوجه شدیم دیوان عدالت اداری علیه شورای شهر حکمی صادر کرده است تاکید کرد: بنده از سوی شورا برای پیگیری اصل قضیه معرفی شدم و بعد از پیگیری متوجه شدیم در همین خصوص دیوان عدالت اداری از شورای شهر تویسرکان خواسته در برابر شکایت انبوه‌سازان از خود دفاع کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان گفت: آن زمان این عضو شورا در سمت منشی به مکاتبات پاسخ می‌داد و متأسفانه نامه‌های ارسال شده از سوی انبوه‌سازان را در شورا مطرح نکرده بود به همین دلیل پروسه زمانی آنقدر طولانی شد که به زمان صدور حکم رسید.

وی با اشاره به اینکه این فرد در جایگاه منشی، خود پاسخ داده بود و حق را هم به انبوه‌سازان داده بود! گفت: نامه با امضای نایب رئیس شورای وقت رسیده بود و ظاهرا این عضو ضمن تایید نامه، متن را هم به عنوان منشی تنظیم کرده است.

نایب رئیس شورای شهر تویسرکان گفت: متأسفانه این کار زمانی انجام شده که رئیس شورا حاضر بوده و در صحن شورا هم چنین چیزی مطرح نشده بود.

وی ادامه داد: شورای شهر تویسرکان چندین بار از این فرد که در این دوره عضو شورا شده، در صحن به صورت شفاهی و بعد از آن مکتوب خواست نامه معرفی خود را به عنوان نماینده شورا به دیوان عدالت اداری در این مسئله ارائه دهد؛ اما او به مطالبه شورا توجهی نکرد.

بابایی ادامه داد: در نهایت شورا یک مصوبه رسمی بر این موضوع زد که از ایشان خواست اسناد و مدارک خود را به شورا ارائه دهد که باز هم توجهی نکرد و تا حدودی ماجرا را هم به تمسخر گرفت.

وی گفت: وقتی همه این مراحل گذشت گزارش‌های قانونی مکتوب شد و در اختیار کمیسیون انطباق گذاشته شد.

نایب رئیس شورای شهر تویسرکان در خصوص اینکه آیا شهرداری جریمه اضافی در خصوص ساخت و ساز‌های غیر مجاز گرفته یا نه گفت: خیر، البته یک مصوبه هست که عنوان کرده از سال ۷۵ تا ۹۹ نرخ عوارض با تورم پیش نرفته است؛ اکنون هم این نرخ قابل بحث است.

وی با بیان اینکه حتی برای آن‌هایی که ساخت و ساز غیرمجاز داشتند، تخریبی صورت نگرفته است تاکید کرد:، اما به هر حال انبوه‌سازان شکایت کردند و زمانی که حکم صادر شود ما هم براساس قانون که ابلاغ شده انجام خواهیم داد.

بابایی با اشاره به اینکه بنای ما برقراری تعامل بهتر با سازندگان مسکن به عنوان قشر مولد اشتغال بوده و هست تصریح کرد: تلاش اعضای شورای شهر جبران عقب‌ماندگی‌های شهر و توسعه همه‌جانبه آن است؛ منتهی این کاری که کردند مطلوب شهر تویسرکان نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار