فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و سایر استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 18 January 2023
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و سایر استان‌ها خبر داد.
 

به گزارش تابناک همدان، سردار سلمان امیری با اشاره به اینکه در ۲ عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، چهارمحال بختیاری و کرمان ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدرکشف و در این رابطه ۵ قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: در عملیات اول با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی می‌کند.

او افزود: با همکاری مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی استان چهار محال بختیاری خودرو متهمان شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از آن، ۳۱۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار امیری تصریح کرد: در عملیات دوم نیز در پی اخبار به دست آمده مشخص شد، قاچاقچیان مواد توهم زا حشیش، اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به استان‌های مرکزی می‌کنند.

او گفت: با به کارگیری شگرد‌های پلیسی، محل نگهداری مواد مخدر در شهر سیرجان شناسایی و در یک عملیات مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی استان کرمان، ۱۱۸ کیلوگرم مواد توهم زا حشیش کشف و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار