هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی
رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان با صدور هشدار سطح زرد دریایی گفت منع شنا و تفریحات دریایی و احتیاط در ترددهای دریایی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی انجام شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 18 January 2023

چابهار و کنارک گوش به زنگ باشند!/ بارش باران و طوفان نسبتا شدید در انتظار سواحل/ در ترددهای دریایی احتیاط کنید

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان از زاهدان،رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان با صدور هشدار سطح زرد دریایی گفت منع شنا و تفریحات دریایی و احتیاط در ترددهای دریایی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی انجام شود.

در تشریح این خبر ملاشاهی گفت: از عصر چهارشنبه تا پیش از ظهر پنجشنبه (۲۸الی۲۹دیماه)، بارش باران رعد برق وزش باد نسبتاً شدید از سمت غرب با سرعت (در حدود ۳۵تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت) بر روی دریا عمان پیش بینی می شود. و همچنین از بعدظهر پنجشنبه تا سه شنبه هفته آینده ( ۲۹ دیماه الی ۴بهمن) ورزش باد نسبتاً شدید از سمت شمال شرق تا شمال غرب با سرعت (۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت) بر روی دریایی عمان پیش بینی می شود.

وی در ادامه افزود اثرات این پدیده احتمال افزایش ارتفاع موج در حدود ۱ تا ۱/۵ متری می باشد.

علی ملاشاهی توصیه کرد: منع شنا و تفریحات دریایی و احتیاط در ترددهای دریایی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار