این شاید تنها سوالی است که ذهن مردم سرمایه گذار در صندوق حاشیه سار بهمئی را به شدت درگیر خود کرده است " آیا ما به سرمایه های خود می رسیم ؟" این مهمترین سوالی است که باید دید پاسخ مسئولین به آن چیست ؟!
کد خبر: ۱۰۸۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹ 16 January 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این شاید تنها سوالی است که ذهن مردم سرمایه گذار در صندوق حاشیه سار بهمئی را به شدت درگیر خود کرده است " آیا ما به سرمایه های خود می رسیم ؟" این مهمترین سوالی است که باید دید پاسخ مسئولین به آن چیست ؟!
متولی پیگیری این پرونده پر حاشیه اکنون دستگاه قضایی است و با توجه به این نکته که ماجرای این صندوق اکنون ابعاد حقوقی ، اجتماعی و حتی امنیتی پیدا کرده است پاسخ به این سوال شاید کمی سخت و نیازمند دقت در رعایت همه جوانب باشد .
دادن پاسخ به مردمی که بسیاری از آن ها هنوز به مسئولین در خصوص سابقه عملکرد این صندوق و بی تفاوتی آن ها شک دارند و حتی معتقد هستند که اگر متهم این پرونده آزاد شود به راحتی می تواند تعهدات خود را انجام دهد ! ، مطمئنا بسیار سخت است .
در ماجرای این صندوق افراد متفاوتی وجود دارند ، برخی که از ابتدا عضو بوده و تاکنون چندین برابر سرمایه اولیه خود را سود دریافت کرده اند تا افرادی که در ماه ها و روزهای آخر قبل از بازداشت متهم ، سرمایه گذاری کرده و عملا همه پول و زندگی خود را بر باد رفته می بینند !
با توجه به در نظر گرفتن همه جوانب و صحبت های افراد دخیل در این پرونده از خود متهم تا مردمی که منتظر یک خبر خوش هستند و دستگاه قضایی که اکنون باید مرتبا پاسخی برای سوال اساسی مردم در خصوص سرانجام پولشان می پرسند ، داشته باشد به نظر می رسد روزهای انتظار کمی به درازا می کشد اما نقطه امیدوار کننده این است که فعلا غیر رسمی مطالبی مطرح می شود که حداقلی از سرمایه ها به صورت نقد و مسدود شده موجود است و ضرر محض وجود نخواهد اشت .
البته در این بین عده ای صحبت های دیگری هم دارند و آن هم بی ارزش شدن روز به روز سرمایه هایشان است که به نظر می رسد در شرایط فعلی پرداختن به اصل سرمایه واجب تر از ارزش آینده پول است ولی در هر صورت دستگاه قضایی باید به دونکته توجه ویژه داشته باشد یکی ایجاد امید در مردم و دوم تلاش برای راضی کردن و امیدواری به سرمایه گذاران برای جلوگیری بیشتر از ضرر سرمایه ای ان ها که همانطور که گفته شد پیچیدگی این ماجرا کار را برای همه سخت کرده است .

صندوق سرمایه گذاری حاشیه ساز بهمئی یک قدم به جلو / آیا مردم به سرمایه های خود می سند ؟

در جدیدترین اقدام قضایی ، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آخرین وضعیت رسیدگی به صندوق سپرده‌گذاری حاشیه‌ساز در این شهرستان خبر داد.
حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی در خصوص روند رسیدگی قضایی به پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی اظهار داشت: با توجه به حساسیت و اهمیت زیاد پرونده و دغدغه سپرده گذاران این صندوق، دادستانی مرکز استان دو اقدام بسیار مهم یکی تسریع در رسیدگی به پرونده و نیز دقت در اطلاعات و رعایت عدالت در این پرونده انجام داده است.
نادریان درباره ی یکی از این اقدامات که تشکیل کارگروه اقتصادی در این زمینه است توضیح داد و چنین گفت: اولین اقدام ابتکاری، تشکیل کارگروه اقتصادی است که شامل کارشناسان متخصص امور بانکی از بانکهای استان بوده و به صورت شبانه روزی نسبت به بررسی پرونده این صندوق و تجمیع و تطبیق موارد ضروری در حال اقدام می باشند.
معاون دادستان مرکز استان افزود: دومین اقدام ابتکاری این دادستانی که در راستای تسهیل در طرح شکایت و نیز حذف پرداخت هزینه صورت گرفته، طراحی سامانه ویژه طرح شکایت سپرده گذاران این صندوق بوده که با همکاری ارزشمند اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، این سامانه به آدرس https://kb.ict.gov.ir/fa/formeghazayi  بارگذاری و آماده دریافت شکایت سپرده گذاران است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
نیما سپرده گذار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
آدم خوبیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
برادر الان موقع اعلام کردن خوب یا بد بودن بنده خدا نیست دوستان دادگاه یا دادگستری با اتلاف وقت باید نگذارند تفکر مردم نسبت به این اوضاع کشور خراب تر از این بشه بخدا تازه از اختشاشات راحت شدیم نگذارید مردم بریزند در ب دادگاه برا حقشون چهار نفر دشمن بیان وسط این مردم مال باخته سوئ استفاده کنند و مردم به خون بکشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
زودتر تکلیف رو مشخص کنید ما به مرز خودکشی رسیدیم دیگه
به اسم دلسوزی گند زدین به هرچی آرزو و آینده.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
سلام به قرآن قسم تکلیف مشخص کنید کل زندگیم فروختم دارم میفروشم فقط موتور سیکلت مونده اینم میخام بفروشم برا پول مردم
نصف بها میدم کسی پول ندارن بخره تا قرص کلنازپام 100نخردم برسید فقط اسمتون مسلمان هست این مسئله این قدر هم سخت نیست که نتوانید حل کنید دارید مردم میکشید
سپهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
جناب آقای سید علی ملک حسینی دادستان محترم ،شما هم اسم و هم جایگاه و هم صنف امرالمومنین هستین باید عدل حضرت علی به جا بیارین.مابعدازخدا امیدمون به شماست.شما رو به مادرتون فاطمه زهرا هر چه زودتر سرمایه مردم بهشون برگردونید.ما دیگه روانی شدیم.هیچ راه چاره ای نداریم‌.دار ندارمون فروختیم گذاشتیم پیش این آقا. ما هم واگذارش میکنیم به حضرت زهرا اگه هدف سوءی داشت‌.ولی آقای ملک حسینی ما رو بیشتر از این بلاتکلیف نذارین سهام این اقا و املاکش بفروشین و پول مردم بدید.ما شبو روز خواب و خوراک نداریم تو خونه ای که داشتیم و فروختیم وپولش گذاشتیم پیش این آقا و الان به صورت رهن هستیم و داریم لحظه لحظه پیرترمیشیم ومرز خودکشی هستیم محض پیغمبر بفریاد ما برسین.
مالباخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
والا تمنی سر تِیَتو نیزنن پیل ا کورو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
تورا بخدا به دادمون برسید سرمایه ای که من گذاشتم همه وام هست فقط دارم قسط میدم آش نخورده ودهان سوخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
شمارو به تمام مقدسات قسم نذارید ما سکته کنیم یا دست به خودکشی بزنیم پولمون بهمون برگردونید حالا ما دیه با اون پول نمیتونیم هیچکاری کنیم چطور املاکی که فروختیم دوباره بخریم..
لعنت خدا به باعث و بانی چنین مسآله ای که ما رو بدبخت و بیچاره و رو سیاه کرد.لعنت خدا لعنت خدا لعنت خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
والا به وحدانیت خدا کسیکه هزار تومن از این پول بخوره یا خیانت کنه تا هفت پشتش ارامش و خوشی نخواهد دید...چون این پول امثال ادمای جوراب فروش که به هزار بدبختی صب تا شب چندین کلومتر پیاده روی میکنه تا شاید جفتی جوراب بفروشه تو سرمای زمستون و تو گرمای تابستون...اینو خدا چطور میتونه از هزارتومنش بگذره...‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدا کنه پول منی که ۱۰ روز قبل از بستن صندوق گذاشتم و در واقع بداقبالترین عضو این صندوقم تو جیب اونی که ۴سال پیش پول گذاشته و ۷ پشتش خوردن نره
اینو چطور میخوان حسابرسی کنن؟
خواهشا اگه کسی وکیل هس جواب بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار