مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 14 January 2023

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد واژگونی خودرو و سه مورد دیگر برخورد دو خودرو با یکدیگر را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مهمترین حادثه رانندگی ۴۸ ساعت گذشته مربوط به واژگونی پژو ۲۰۷ در کیلومتر ۱۹ محور شاهرود-دامغان می‌شود، افزود: متأسفانه در این سانحه سه نفر جان خود را در دم از دست دادند و یک مصدوم دیگر برای ادامه سیر درمان راهی مراکز درمانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه دیگر حادثه واژگونی پایان هفته مربوط به خودرو نیسان کیلومتر ۴۳ محور سرخه به آرادان می‌شود، ابراز داشت: این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشته است.

محمد خانی با بیان اینکه تصادف رخ به رخ تیبا و پراید در کیلومتر ۲۵ محور میامی به رضوان، تصادف دو کامیون در کیلومتر ۲۰ محور شاهرود به دامغان و تصادف پژو پارس با کامیون در کیلومتر ۳ محور آرادان به گرمسار دیگر حوادث مهم رانندگی پایان هفته را در استان سمنان رقم زدند، تصریح کرد: این حوادث به ترتیب پنج، یک و چهار مصدوم داشته است.

وی بابیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر در حوادث رانندگی پایان هفته استان سمنان مجروح شدند، افزود: رعایت فاصله طولی مناسب، پرهیز از سرعت و شتاب و هوشیاری ضمن رانندگی مهمترین عواملی که می‌تواند از بروز اتفاقات تلخ پیشگیری و خاطره سفر را برای همه دلپذیر کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار