معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی خراسان شمالی گفت: سامانه بارشی جدید از فردا بعداز ظهر(۲۵ دیماه) استان را فرا می‌گیرد که سبب بارش برف و کاهش دمای هوا خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ 14 January 2023

مهدی کمالی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی از فردا یکشنبه در استان فعال می شود و بارش برف و پدیده مه را به همراه خواهد داشت.

معاون پیش بینی وتوسعه هواشناسی خراسان شمالی گفت: این سامانه بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می دهد و تا روز دوشنبه در استان فعال است.

وی افزود: برای روزهای آتی، جوی پایدار در استان حاکم است و تا اواسط هفته جاری، افزایش دمای هوا به میزان ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در مناطق مختلف استان پبیش بینی شده است.

کمالی خاطرنشان کرد: مردم استان از روز چهارشنبه شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهند بود و دمای هوا تا روز شنبه هفته آتی، چهار تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

کمینه دمای ۱۹.۵ در کوسه

وی افزود: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای منهای ۱۹.۵ درجه سانتیگراد سردترین و یک سعود شهرستان مرزی رازو جرگلان با بیشینه دمای ۷.۳ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

معاون پیش بینی وتوسعه هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت بیشینه دمای بجنورد منهای ۲.۷ درجه و کمینه دمای آن منهای ۱۷.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار