بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: برای حل بخشی از مشکلات درمانی و افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی، به دنبال تسریع در تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 11 January 2023

به گزارش تابناک بوشهر، محسن پاپری زارعی صبح چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س)، دانشکده دندان‌پزشکی و مرکز بیماری‌های خاص بوشهر اظهار داشت: موضوع درمان مردم یکی از اولویت‌های مهم مدیریتی استان است.

وی افزود: این پروژه با زیربنای ۱۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع در ۵ طبقه، با دارا بودن ۱۸۰ تخت بستری عمومی و ویژه است که در سال جاری با نگاه ویژه دولت سیزدهم به مسئله درمان و تسریع در تکمیل آن، ۵۹ میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشته است.

تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) تسریع می‌شود

پاپری زارعی بابیان اینکه زیرساخت‌های خدمات بهداشتی و درمانی باید متناسب با جمعیت و استانداردهای لازم توسعه پیدا کند، گفت: برای دانشکده دندان‌پزشکی نیز از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان ۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۳۷ میلیارد تومان اعتبار به مرکز بیماری‌های خاص خبر داد و بر تسریع و تکمیل این پروژه نیز تأکید کرد.

وی بابیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی در کشور ۱.۳۴ به ازای هر هزار نفر است، گفت: این شاخص در استان بوشهر ۱.۱ است و با توجه به اینکه از میانگین کشوری پایین‌تر است لذا بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی استان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار