نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی موهبتی است که نصیب هر فرد نمی‌شود، بنابراین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با تمام توان و ظرفیت خود برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ 08 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار با اعضای برگزار کننده جشنواره "گفتمان خدمت" در استان مرکزی، افزود: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم رسالت اصلی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.
وی یادآورشد: هدفگذاری حکیمانه و اولویت‌بندی برای تحقق امور زیربنای حلقه مدیریتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: نزدیک‌ترین و سریع‌ترین راه رسیدن به خداوند و کسب رضایت الهی، رسیدگی به مشکلات مردم به خصوص دهک‌های پایین جامعه است.
نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی نسبت به صرفه‌جویی مالی در برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است از هزینه‌های اضافی و تشریفات در امور جلوگیری شود و با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری حاصل شود و منابع مالی در جهت رونق تولید و کارهای خیر و عام‌المنفعه هزینه شود.
امام جمعه اراک افزود: اگر کار برای رضای خداوند انجام شود، جاوید خواهد ماند، همانطور که سردار سلیمانی فقط برای جلب رضایت خدا جهاد کرد و اکنون با گذشته سه سال از شهادت این سردار دلها، شاهد تاثیرگذاری آن بر جهان هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: هفته فرهنگی خمین با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی و علمی امام راحل از بیست و سوم دی‌ماه جاری در خمین برگزار می‌شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در این رویداد فرهنگی مشارکت گسترده داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار