پاراتکواندو کار کرمانشاهی در گفتگو با تابناک:
پاراتکواندو کار کرمانشاهی گفت:پس از شرکت در رقابت های قهرمانی آزاد کشوری در رده سنی جوانان و بزرگسالان کشوری ،توانستم مقام دوم این رقابت ها را کسب کنم.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 08 January 2023

مسعود احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:رقابت های قهرمانی آزاد کشوری در رده سنی  جوانان و بزرگسالان تحت عنوان ورود به اردوی تیم ملی، جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان درسال ۲۰۲۳، روز دوشنبه ۱۲ دی ماه به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد و در این رقابت ها موفق به کسب مدال نقره شدم.

وی در ادامه عنوان کرد :رقابت ها از سطح بالایی برخوردار بود و با شکست رقبای خود توانستم به مرحله فینال راه یابم، اما حریف من در فینال این رقابت ها دارای عناوین بسیاری از جمله قهرمانی چند دوره آسیا و جهان بود و متاسفانه با توجه به ضربه ای که در راند ابتدایی بازی به دستم برخورد کرد توانایی ادامه رقابت را مقابل این حریف قدرتمند نداشتم و بازی را با نتیجه ۹ بر ۵ واگذار و به مدال نقره این رقابت ها بسنده کردم.

وی تاکید کرد: قرار بر این است نفرات برتر این دور از رقابت ها در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند اما هنوز اسامی این نفرات و تاریخ برگزاری اردوی تیم ملی اعلام نشده است.

وی در خصوص وضعیت پاراتکواندو کرمانشاه عنوان کرد: پاراتکواندو در استان کرمانشاه در وضعیت خوبی به سر می برد و هیأت تکواندو استان کرمانشاه همواره ما را در جهت کسب افتخارآفرینی حمایت کرده مهدی بهرامی آذر دیگر پاراتکواندوکار کرمانشاهی می باشد که دارای قهرمانی چند دوره رقابت های آسیایی و جهانی است و من بعد از او دومین پاراتکواندو کار بخش آقایان استان کرمانشاه هستم که به صورت حرفه ای در سطح استان فعالیت می کنم.

احمدی تاکید کرد: هدف و برنامه ریزی من کسب مقام قهرمانی در رقابت های آسیایی و جهانی می باشد و از دوران کودکی آرزوی حضور در رقابت های پارالمپیک و کسب مدال در این رقابت ها را داشتم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار