دادستان شهرستان گچساران در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی در اداره شیمیایی نفت و گاز گچساران توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 07 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران درخصوص جزئیات حادثه تیراندازی منجر به قتل در اداره شیمیایی نفت و گاز گچساران اظهار کرد: امروز فردی از کارکنان پیمانکاری شرکت نفت و گاز گچساران، به علت اختلاف کاری، با اسلحه ساچمه‌ای، به سمت کارکنان این شرکت تیراندازی کرد.
ادیبان افزود: دراین تیراندازی، یک نفر از کارکنان به علت شدت جراحات وارده و اصابت تعدادی ساچمه به قلبش، جان خود را از دست داد و۲ نفر دیگر مجروح شدند که حال عمومی این ۲ نفر خوب است.
وی اظهار داشت: بلافاصله و پس از اطلاع از این حادثه، بازپرس ویژه با دستور قضایی به محل حادثه برای بررسی موضوع اعزام شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران بیان داشت: در حال حاضر قاتل دستگیر و اسلحه نیز کشف شده است.
ادیبان در پایان گفت: پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده است.

تکمیلی

معاون سیاسی استاندار به علت تیراندازی و قتل یک نفر در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: موضوع ربطی به شرکت نفت گچساران ندارد.
سید جواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حادثه تیراندازی و کشته و مجروح شدن سه نفر در شهرستان گچساران اظهار کرد: این آقایان نیروی یک شرکت پیمانکاری بوده که زیر نظر شرکت مناطق نفت خیز جنوب هستند.
وی در ادامه گفت: کار آنها تحت عنوان اداره شیمیایی است که آزمایش پارامترهای نفت تولیدی را انجام می دهند و محل کار آنها هیچ ربطی به شرکت نفت گچساران ندارد و خارج از محدوده شرکت نفت در میدان الله مستقر هستند.
این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.
معاون سیاسی استاندار گفت: امروز باید اولین روز کاری او در محل کار جدید یعنی امیدیه می‌بود اما وی به گچساران آمد و با اسلحه چند نفر از همکاران خود را مورد هدف اسلحه ساچمه‌زنی قرار داد که یک نفر از آنها فوت کرده و دو نفر دیگه مجروح هستند که حال آنها خوب است.
وی با بیان اینکه این موضوع هیچ گونه ربطی به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ندارد گفت: شرکت مذکور فقط خدمات به شرکت نفت ارائه می داده و ارتباطی به شرکت نفت گچساران ندارد همچنین این موضوع یک موضوع امنیت نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار