به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه تجسمی با موضوع "حاج قاسم" در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 03 January 2023

نمایشگاه آثار تجسمی

به گزارش تابناک کردستان، مسوول سازمان بسیج هنرمندان کردستان روز سه‌شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه تجسمی "حاج قاسم" در سنندج اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان، سازمان بسیج هنرمندان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

عباس داوود نیا افزود: نمایشگاه ذکر شده حاصل حضور جمعی از هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی در یک رویداد خلق آثار هنری با موضوع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که در آن آثاری در رشته‌های " نقاشی، طراحی، نقاشی‌خط، کولاژ و کاریکاتور" خلق و پس از بررسی و انتخاب آثار برتر در قالب این نمایشگاه در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت ادارات فرهنگی به ویژه حوزه هنری استان در برگزاری این رویداد مهم هنری، اضافه کرد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته و به مناسبت ایام دهه مقاومت برپا شده در مجموع ۴۰ اثر به نمایش گذاشته شده است.

رییس حوزه هنری کردستان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد وخاطره شهید سرافراز جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: مردم به خوبی قدردان تلاش و رشادت‌های این مجاهد خستگی ناپذیر در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند و برپایی برنامه‌ها و مراسم مختلف با نام این شهید والامقام عمق دوستی و محبت مردم را نشان می‌دهد.

امین مرادی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده حوزه هنری استان برای این ایام، اظهار کرد: اکران رایگان مستند"ردی ازیک مرد" در سینماهای استان، دیدار با خانواده شهدا، مشارکت در رویداد هنری خلق آثار تجسمی، توزیع بسته فرهنگی، برپایی نمایشگاه هنری در گالری مهر بیجار از جمله این برنامه ها است.

نمایشگاه تجسمی با موضوع "حاج قاسم" تا پایان دهه مقاومت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر و همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار