مدیرکل شیلات استان اردبیل تاکید کرد؛
مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف از رویکردهای اصلی بهزیستی و اداره کل سیلا استان اردبیل است.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲ 02 January 2023

به گزارش تابناک اردبیل، محمد اله بخش شامگاه دوشنبه در بازدید مشترک مدیرکل شیلات استان با مدیرکل بهزیستی اردبیل از مرکز پرورش و تکثیر ماهیان زینتی و زالو اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از اولویت‌های این اداره کل است.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند در کنار فعالیت‌های دیگری که دارند به تولید و پرورش ماهیان زینتی و زالو پرداخته و به درآمد پایدار برسند.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه ارزآوری این صنعت قابل توجه است، تصریح کرد: ایجاد و توسعه کارگاه‌های تکثیر و پرورش زالو می‌تواند یکی از راه حل های رفع مشکل بیکاری و افزایش درآمد برای افراد تحت پوشش بهزیستی باشد.

اله بخش پرورش ماهیان زینتی را صنعتی نوین در کشور دانست و ادامه داد: با وجود نوپا بودن این بخش ارزآوری، ایجاد اشتغال پایدار در محیط‌های سربسته و توسعه گردشگری از مزایای این طرح است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل بیان کرد: آمادگی کامل داریم با تسریع و تسهیل در اعطای مجوزهای لازم در زمینه فعالیت‌های شیلاتی همکاری لازم را در ارائه خدمات فنی و مشاوره‌ای در کاهش فقر و توانمندسازی مددجویان و همچنین ایجاد اشتغال پایدار آنها انجام داده و قدم‌های مثبت و بزرگی را در این حوزه برداریم.

اله بخش گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری هرچه بیشتر با اداره کل بهزیستی استان، گامی هرچند کوچک به سوی خود کفایی مددجویان تحت پوشش این اداره کل برداشته شود تا شاهد روزی باشیم که این افراد ضمن تأمین معیشت خود، افراد دیگر جامعه را تحت پوشش خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار