مصدومیت حریف شیربیگی نشد/ بازگشت مجدد او به لیگ ١۴٠١
سارا شیربیگی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: در اواخر سال ۹۸ دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شدم و در خرداد۹۹ زانوی خود را به دست جراحان سپردم پس از طی دوره بازتوانی در نیم فصل دوم ۱۴۰۰ به لیگ بازگشتم، اما مصدومیت کهنه موجب شد از دوران اوج آمادگی خود دور شوم.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 01 January 2023

وی در خصوص حضورش در لیگ فوتسال ۱۴۰۱ تصریح کرد: درحال حاضر در تیم نصر فردیس پا به توپ شدم و هدف تیم قهرمانی بوده اما در نیم فصل اول سال۱۴۰۱ با از دست دادن چند امتیاز ازکسب جایگاه نخست جدول لیگ دور شدیم واکنون در رده دوم قرار داریم و این جایگاه حق ما نیست، امید ما برای باز پس گیری جایگاه نخست دور سوم رقابت هاست که در هفته آینده برگزار می شود.

فوتسالیست  کرمانشاهی در مورد جایگاه خود در صدر گلزن های  لیگ۱۴۰۱ افزود: با توجه به مصدومیتی که داشتم توانستم خود را به دوران اوج نزدیک کنم و جایگاه نخست جدول گلزنی را بازپس گیرم  اما هدف من خانم گل شدن نیست وهدف نخست و اصلی من قهرمانی تیم است.

شیربیگی در خصوص تیم ملی و رقابت های پیش رو عنوان کرد:در حال حاضر تیم ملی فوتسال فاقد سرمربی و نایب رئیس است و ما بازی های آسیایی و جام جهانی را پیش رو داریم که قرار است طی دوهفته آینده سرمربی و نایب رئیس مشخص می شوند.

وی افزود: مدت زمان چهار سال است که تیم ملی اردویی نداشته و مطمئنا شاهد افت شدیدی در تیم ملی خواهیم بود چرا که ۹۰ درصد نسل طلایی تیم ملی فوتسال که توانست  دو بارجایگاه قهرمانی آسیا را کسب کند کنار رفته وتیم فوتسال شاهد نسل جدیدی می باشد که از لحاظ بازی های بین المللی کم تجربه می باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار