در این مقاله هتل‌هایی وجود دارند که می‌توانند بسیار متناسب با نیاز و علایق شما باشند. اگر آماده‌اید ابتدا با هتل های لوکس‌تر و مجلل شروع می‌کنیم و بعد به هتل های ارزان قیمت بوشهر می‌پردازیم.  
کد خبر: ۱۰۸۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 21 December 2022

معرفی هتل های بوشهر برای داشتن اقامتی دل انگیز

اقامت در بوشهر برای علاقه‌مندان به ساحل و دریای خلیج فارس می‌تواند از تجارب عالی باشد. اگر قصد سفر به بوشهر و اقامت در این شهر و استان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب به بررسی لیست معرفی هتل های بوشهر بپردازید. در میان هتل های بوشهر هتل خوب از نظر شما یک هتل لوکس و مجلل است یا یک هتل ارزان قیمت؟

خب هیچ فرقی نمی‌کند انتخاب شما کدام باشد؛ در هر صورت در لیست زیر هتل‌هایی وجود دارند که می‌توانند بسیار متناسب با نیاز و علایق شما باشند. اگر آماده‌اید ابتدا با هتل های لوکس‌تر و مجلل شروع می‌کنیم و بعد به هتل های ارزان قیمت بوشهر می‌پردازیم.  

هتل چهار ستاره ریم رام عسلویه

در صدر لیست هتل های بوشهر هتل ریم رام عسلویه جای دارد. این هتل چهارستاره که می‌توان گفت هتل شماره یک بوشهر است، برای افرادی که به دنبال اقامتی لوکس و مجلل با تمامی امکانات هستند، مناسب است. هتل ریم رام در زمستان سال ۱۳۹۵در شهر عسلویه به بهره برداری رسید. این اقامتگاه در خارج از محدوده شلوغ مرکز شهر واقع شده است. از هتل ریم رام تا اسکله بندر عسلویه حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله است. در هتل چهارستاره ریم رام می‌توانید اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته را رزرو کنید.

آدرس هتل ریم رام عسلویه: عسلویه - خیابان وحدت - حد فاصل میدان لنج و میدان محمد رسول الله - مقابل رستوران تبریزی

هتل سه ستاره ناکو بوشهر

معرفی هتل های بوشهر برای داشتن اقامتی دل انگیز

هتل سه ستاره ناکو، در شهر بوشهر در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. این هتل که یکی از هتل های ممتاز بوشهر است، چشم‌انداز زیبایی از خلیج فارس را به مهمانان ارائه می کند و در عین حال فاصله کمی تا ساحل دارد. از نظر موقعیت مکانی این هتل در خیابان ساحلی، رو به روی اسکله جلالی قرار دارد و دسترسی مناسبی به بازار اصلی و بافت سنتی بوشهر دارد.

هتل ناکو بوشهر به عنوان یک هتل شناخته شده در بوشهر، دارای ۶ طبقه  و ۲۰ واحد اقامتی زیبا، شیک و مجهز است. در هتل سه ستاره ناکو واحدهای اقامتی هتل دارای آشپزخانه هستند. در عین حال همه روزه رستوران زیبای هتل نیز آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

علاوه بر رستوران از دیگر امکانات هتل سه ستاره ناکو می‌توان به کافی‌شاپ، اینترنت، سالن همایش، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت، سالن بیلیارد، خودپرداز، پارکینگ، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولین و… اشاره کرد.

آدرس هتل ناکو بوشهر: بوشهر - بوشهر خیابان ساحلی - مقابل اسکله جلالی

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار بوشهر

یکی دیگر از هتل های محبوب بوشهر، هتل سه ستاره جهانگردی دلوار است. این هتل با معماری زیبای ایرانی جنوبی در نزدیکی ساحل  خلیج فارس قرار دارد. هتل جهانگردی دلوار با مدیریت و پرسنل مجرب در تمام روزهای سال پذیرای مهمانان بوشهر است. موقعیت مکانی هتل جهانگردی دلوار برای علاقه‌مندان به ساحل بسیار مطلوب است.

هتل جهانگردی دلوار بوشهر در مجاورت شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر قرار گرفته است. این هتل تا بازار اصلی بوشهر ۱۰ دقیقه و تا بافت سنتی این شهر ۱۵ دقیقه فاصله دارد. هتل جهانگردی دلوار بوشهر از ۶ طبقه و ۶۵ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه تشکیل شده است.

در این هتل سه ستاره تمام واحد‌های اقامتی هتل طراحی و چیدمان بسیار زیبایی دارند و امکانات مناسبی برای رفاه حال مسافران در این واحدها در نظر گرفته شده‌ است. از امکانات مهم و خدمات هتل دلوار که از هتل های ممتاز بوشهر است، می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، کافی‌نت، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات خانه‌داری و باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس هتل جهانگردی دلوار: بوشهر - بوشهر ميدان دليران تنگستان - بلوار رئیس علي دلوار

هتل آپارتمان سه ستاره پاسارگاد بوشهر

معرفی هتل های بوشهر برای داشتن اقامتی دل انگیز

یکی دیگر از هتل ‌های محبوب بوشهر که در لیست ما جای گرفته است یک هتل سه ستاره به نام هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر است. این هتل در سال ۱۳۸۹ در مرکز شهر بوشهر افتتاح گردید. هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر با ۵ طبقه و ۶۸ واحد اقامتی و کادری مجرب و آموزش دیده در تمامی روزهای سال از مهمانان و گردشگران میزبانی می‌کند.

به خاطر موقعیت مکانی مطلوب این هتل آپارتمان مسافران با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه بین‌المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره و دیگر اماکن و مراکز مهم شهر خواهند داشت. از  خدمات مهم و امکانات هتل آپارتمان پاسارگاد می‌توان به مواردی همچون رستوران، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، خدمات معلولین، اینترنت، سیستم اطفا حریق و … اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر: بوشهر - بوشهر خیابان امام خمینی (سنگی) - نرسیده به میدان ساعت

هتل سه ستاره پلاس بوشهر

یکی دیگر از هتل‌ها در لیست هتل ‌های ممتاز بوشهر هتل ۳ ستاره پلاس است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۵۸ واحد اقامتی بسیار تمیز و شیک است. هتل پلاس بوشهر از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در صنعت هتلداری بوشهر آغاز نموده است. با توجه به موقعیت منحصر به فردی که هتل پلاس بوشهر دارد، موجب دسترسی راحت مسافران مقیم هتل به مراکز تجاری و اداری شهر و همچنین ساحل زیبای خلیج فارس گردیده است.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل پلاس بوشهر رزرو کنید شامل اتاق دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت های دو نفره و دو خوابه چهار نفره است. در اتاق‌های هتل سه ستاره پلاس بوشهر امکاناتی نظیر روم سرویس، صبحانه، پاور سوئیچ، مبلمان و تخت باکیفیت، چای ساز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، اینترنت و سایر امکانات و خدمات رفاهی مناسب و استاندارد ایجاد شده است.

هتل پلاس بوشهر که یکی از هتل‌ های محبوب بوشهر است از جانب مهمانان قبلی هتل نظرات مثبتی درباره پاکیزگی اتاق و هتل، عملکرد کارکنان، ارزش هتل نسبت به قیمت، آرامش و راحتی، موقعیت و دسترسی و امکانات دریافت کرده است. مهم‌ترین امکانات هتل پلاس شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و باربری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان است.

آدرس هتل پلاس بوشهر: بوشهر - خیابان صفوی - چهارراه کشتی رانی - ابتدای خیابان نواب - مقابل راهنمایی و رانندگی

متل ساحلی سه ستاره پرواز بوشهر

متل سه ستاره پرواز بوشهر در مجاورت ساحل خلیج فارس در محیطی آرام و دلنشین قرار گرفته است. این هتل ساحلی شامل سوئیت‌هایی با نمایی زیبا از دریا است. سوئیت‌ها مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب است. قرارگیری در کنار جاذبه‌های گردشگری چون مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس از امتیازات اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

هتل سه ستاره پرواز، اقامتگاهی نوساز است و با ارائه امکانات رفاهی مطلوب نظیر پارکینگ با ظرفیت ۵۰ دستگاه خودرو، رستوران با سرو غذاهای متنوع با گنجایش ۱۶۰ نفر و اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده در تمامی روزهای سال آماده سرویس دهی و میزبانی از میهمانان و مسافران شهر بوشهر است.

آدرس متل ساحلی پرواز بوشهر: بوشهر - خیابان ساحلی - بعد از درب هوایی پایگاه هوایی - مقابل پارک مرجان - هتل ساحلی پرواز

گرفته شده از iranhotelonline.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار