تصور کنید که بعد از یک روز پرکار و سخت، به منزل برمی‌گردید و بر روی یک مبل شنی و یا همان بین بگ خودتان را رها می‌کنید. این محصولات به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند وزن کم، جابجایی آسان، ایجاد احساس راحتی و... به عنوان یکی از مبل‌های پرطرفدار در جهان به شمار می‌آیند. اگر شما هم قصد خرید بین بگ‌ها را دارید، خواندن این مطلب شما را برای داشتن انتخاب بهتر راهنمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 19 December 2022

مبل شنی و کاربرد آن

مبل‌ها در بازار از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، اما خرید مبلی که راحتی و آسایش را به همراه داشته باشد، اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر برای استراحت‌های کوتاه‌مدت و یا طولانی‌مدت خود در منزل به دنبال یک مبل راحتی هستید، خرید بین بگ‌ها و یا همان مبل‌های شنی را از اورجینال لند به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مبل‌ها به صورت تک نفره و دو نفره و در طرح و رنگ‌های متنوعی در بازار و فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسند.

با انواع مبل شنی آشنا شوید

بدنه‌ی برخی از بین بگ‌ها از پارچه ترک و روکش نانو و برخی از روکش چرم ساخته شده‌اند. از آنجایی که این روکش‌ها ضد تعریق طراحی شده‌اند، در نتیجه می‌توانید برای استراحت و یا تماشای تلویزیون، ساعت‌های طولانی را بر روی بین بگ بنشینید. هنگام استفاده از این مبل راحتی، هیچ نگرانی بابت پاره شدن آن نخواهید داشت، چرا که پارچه استفاده شده برای روکش این مبل از ضخامت بسیار بالایی برخوردار بوده و در نشست و برخاست‌های متعدد دچار پارگی نخواهد شد.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید ساختار داخلی بین بگ‌ها از دانه‌های یونولیت پر شده‌ است؛ این در حالی است که برخی تصور می‌کنند که بین بگ‌ها از شن‌ پر شده‌اند. اما شباهت یونولیت به شن باعث شده است تا بین بگ‌ها به مبل‌های شنی شهرت پیدا کنند.

کاربرد بین بگ‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید از این مبل‌های راحتی در تمامی قسمت‌های خانه از جمله اتاق خواب، اتاق نشیمن و یا حتی اتاق پذیرایی از مهمان استفاده کنید. لم دادن، خوابیدن و کتاب خواندن بر روی این مبل راحتی، حس و حال متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مزایای استفاده از مبل‌های شنی

از جمله مزایای استفاده از مبل شنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بین بگ‌ها شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارند. این بدین معناست که وقتی بدن شما بر روی این مبل قرار می‌گیرد، نرمی ساختار مبل باعث می‌شود تا صندلی فرم بدن شما را به خود بگیرد. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام نشستن بر روی بین بگ‌ها احساس راحتی بسیار زیادی داشته باشید.
  • از آنجایی که داخل بین بگ‌ها با یونولیت پر می‌شود، در نتیجه در مقایسه با مبل‌های چوبی و فلزی، وزن بسیار سبکی دارند.
  • برخلاف مبل‌های بادی، بین بگ‌ها از مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن با اجسام تیز برخوردار هستند.
  • بین بگ‌ها به عنوان مبل‌های ضد آب شناخته می‌شوند. یعنی اگر این مبل را بر روی آب قرار دهید، معمولا به حالت شناور در می‌آید.
  • تنوع طرح و رنگ مبل‌های شنی در بازار بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، مبل مورد نظر خود را خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید مبل‌های شنی

اگر قصد خرید بین بگ برای منزل خود را دارید، توجه به نکات زیر بسیار ضروری است:

  • جنس: اگرچه برخی از برندها از پارچه‌های مقاوم برای تولید بین بگ‌ها استفاده می‌کنند، اما برخی به دلیل پایین آوردن قیمت، پارچه‌های بی‌کیفیت را برای روکش این مبل انتخاب می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا در استفاده‌های مکرر، پارچه دچار سایش و پارگی شود. همچنین کیفیت یونولیت استفاده شده در این مبل‌ها می‌تواند نقش مهمی در طول عمر آنها داشته باشد.
  • نوع: انتخاب مدل مبل‌های شنی بستگی به مکان، فضا و سلیقه شما دارد. شما می‌توانید مدل‌های یک نفره، دو نفره و حتی سه نفره آن را مطابق با نیاز خود خریداری کنید.
  • طرح و رنگ: هماهنگی رنگ و طرح بین بگ‌ها با سایر دکوراسیون منزل شما باعث می‌شود تا زیبایی خانه شما دوچندان شود.
  • اندازه: اندازه بین بگ‌ها بستگی به فضای خانه شما دارد. اگر فضای کافی برای گذاشتن این مبل راحتی دارید، می‌توانید اندازه بزرگ آن را خریداری کنید. در غیر این صورت خرید مدل‌های کوچکتر مبل شنی برای شما بهتر خواهد بود.
  • کیفیت دوخت: اگر کیفیت دوخت مبل راحتی شما عالی باشد، این موضوع می‌تواند جلوی پارگی پارچه و خارج شدن مواد داخل مبل را می‌گیرد. معمولا محصولات برندهای معتبر، از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند.
  • قیمت: میزان بودجه خود را برای خرید این محصول مشخص کنید. چنین شرایطی باعث می‌شود تا برخی از مدل‌هایی که در محدوده بودجه شما نیست، حذف شوند. این موضوع کمک می‌کند تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

با انواع مبل شنی آشنا شوید

خرید مبل شنی

اگر قصد خرید آنلاین مبل‌های شنی دارید، می‌توانید از تنوع محصولات اورجینال لند دیدن کنید. تنوع بالای مبل‌های شنی در کنار قیمت مناسب و تضمین کیفیت پرداخت در این فروشگاه، انتخاب و خرید را برای شما راحت‌ کرده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار