فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از قتل زن برادر در کرمانشاه به خاطر اختلافات خانوادگی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 18 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش بیلوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفته و تیمی از مأموران در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند مقتول زنی ۴۸ ساله بوده که بوسیله اسلحه شکاری توسط برادر همسر و جاری خود از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

دلیری همچنین با اشاره به متواری شدن متهمان به قتل، خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق شدند ساعاتی بعد از وقوع حادثه ابتدا مخفیگاه جاری فرد مقتول که زنی ۳۲ ساله بود و سپس برادر همسر ۴۳ ساله وی را شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده مرد ۴۳ ساله به قتل زن برادر خود با شلیک گلوله اسلحه شکاری اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

وی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده و همسرش به خاطر همراهی با وی در ارتکاب قتل به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: تلاش برای کشف سلاح شکاری استفاده شده در این حادثه ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار