کد خبر: ۱۰۸۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ 12 December 2022

فرماندار ماسال در شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان با بیان اینکه گلزار شهدای شهرستان نماد ایثارو شهادت و شکل گیری ارزش های انقلاب اسلامی است بر لزوم رسیدگی ویژه به امورات خانواده محترم شهدا تاکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری تابناک از  ماسال مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال در جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان که امروز دوشنبه ۲۱آذر ماه در دفتر کار ایشان برگزار شد بیان کرد: گلزار شهدای شهرستان نماد  ارزشهای انقلاب و دفاع از کیان ایران اسلامی است

فرماندار ماسال بر لزوم رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و جانبازان تاکید کرد وافزود: مشکلات پیش روی این عزیزان را احصاء کرده و در صدد رفع آن هستیم.

وی با بیان اینکه  تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مردم و مسوولان است و همه باید در این زمینه فعالانه اقدام کنند به بازدیدهای آخر هفته ای خود به اتفاق مجموعه مدیران شهرستان از خانواده های معظم و پدران و مادران بزرگوار شهدا اشاره داشت و بیان کرد:  این دیدارها به جهت بررسی موردی و دیدار چهره به چهره برنامه ریزی شده است که به صورت هر پنج شنبه در خدمت خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان خواهیم بود.

گیل چالانی عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثارگری های شهدا دانست و اظهار داشت:همه ظرفیت ها برای پیگیری و حل مشکلات خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران استفاده شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار