در میان روزنامه های پنجشنبه/
تابناک: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن بازدید از ورزشگاه 75هزار نفری نقش جهان اصفهان اعلام کرد که این طرح عظیم خرداد 95 بطور کامل به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 08 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. 

به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند
.در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.
اصفهان امروز نوشت:

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن بازدید از ورزشگاه 75هزار نفری نقش جهان اصفهان اعلام کرد که این طرح عظیم خرداد 95 بطور کامل به بهره برداری می رسد.
مصطفی مدبر در گفت و گو با ایرنا درباره آخرین وضعیت تکمیل این طرح عظیم ورزشی،گفت: ورزشگاه نقش جهان اواخرسال گذشته طی تفاهم نامه ایی از سوی شرکت توسعه به شرکت فولاد واگذار شد اما پس از گذشت دوماه از امضای تفاهم نامه، شرکت فولاد اصفهان ادامه تکمیل این طرح را به دلیل تخصصی بودن شرکت توسعه دوباره به خود ما واگذار کرد.

وی افزود: بر این اساس شرکت توسعه نیز از ابتدای سال 94 با همکاری شرکت فولاد ادامه فعالیت خود را برای تکمیل این طرح با حدود 200 نفر کارگر زیر نظر شرکت توسعه آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه شرکت فولاد با پرداخت به موقع اقساط خود برای تکمیل عملیات عمرانی طرح 75 هزار نفری ورزشگاه نقش جهان همکاری های بسیار خوبی را با شرکت توسعه دارد گفت: خوشبختانه این طرح تا به امروز از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده است و انتظار می رود تا پایان امسال عملیات سازه فلزی آن پایان یابد.

مدبردر عین حال اضافه کرد: همچنین به موازات ادامه عملیات سازه فلزی این ورزشگاه ، عملیات کاشت زمین چمن طبیعی آن از آبان امسال صورت می گیرد و شش ماه نیز برای تکمیل زمین چمن زمان نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه تصریح کرد: که این ورزشگاه طبق استاندارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال تکمیل است.

مدبر اظهار امیدواری کرد که با پرداخت به موقع دیگر اقساط از سوی شرکت فولاد، پیمانکار هم بتواند طبق برنامه زمانبندی اعلام شده طرح را برای بهره برداری کامل آماده کنند.
مدبر از مسوولین شرکت فولاد مبارکه که جهت تکمیل این طرح ها همکاری های لازم را داشته و دارد و همچنین از استاندار اصفهان و مدیرکل ورزش استان که در تکمیل این طرح نظارت دارند، قدرانی کرد.

همچنین شرکت توسعه با پیشنهاد مسوولان شرکت فولاد مبارکه برای استفاده از نمادهای باشگاه سپاهان اصفهان در احداث این ورزشگاه موافقت خود را اعلام کرد.

طرح ورزشگاه نقش جهان که در ابتدا به ورزشگاه بزرگ یا ورزشگاه المپیک (دهکده المپیک) معروف بود در سال 1367 تعریف و کلنگ آن پس از ایجاد مؤسسه ای به نام ورزشگاه بزرگ به منظور پیگیری مراحل ساخت آن، در سال 1368 توسط مدیرعامل وقت این مؤسسه به زمین زده شد. فعالیت های آغازین ساخت این ورزشگاه از سال 1372 شروع شد و با خاکبرداری در سال 1374 ادامه پیدا کرد و در 29 مرداد 1375 عملیات اجرایی این ورزشگاه آغاز شد. فاز نخست این ورزشگاه در سال 1381 افتتاح شد و فقط برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار می گرفت که تیم سپاهان در سال های 1381 تا 1386 بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می کرد. در سال 1386 این ورزشگاه برای ساخت فاز دوم تعطیل شد. در 8 آذر 1393، وزارت ورزش و جوانان، مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان را برای تکمیل و بهره برداری آن به مجتمع فولاد مبارکه واگذار کرد. به گفتهٔ مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، این ورزشگاه قرار است در طی 20 ماه و در سال 1395 تکمیل شود. این ورزشگاه به مدت 20 سال به باشگاه سپاهان واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار