استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه در سفر ۲۳ تیرماه امسال رییس جمهور به استان، بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آموزش و پرورش مصوب شد، گفت: تاکنون ۵۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ۳۵ میلیارد تومان هم برای جمع‌آوری مدارس کانکسی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷ 03 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «بهمن امیری‌مقدم» در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمانشاه که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز نزد خداوند، عزیز و صاحب مقام خاص هستند.

وی خیرین کرمانشاهی را یک مجموعه فعال و پویا در کشور در امر مدرسه سازی دانست و گفت: باید فرهنگ مدرسه سازی به عنوان یک کار ماندگار را بیش از گذشته به جامعه معرفی کنیم.

امیری‌مقدم گفت: خیرین مدرسه ساز از مال خود برای ارتقای انسان‌ها استفاده می‌کنند و این کار ارزشمند جای تقدیر و افتخار بسیار دارد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ضرورت رفع موانع پیش روی خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: مدیری که در مسیر خیرین سنگ اندازی کند، برای من بی اعتبار خواهد داشت و همه باید به این عزیزان در اجرای کار‌های خیرخواهانه کمک کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: با تلاش‌هایی که در دوران جمهوری اسلامی صورت گرفته، وضعیت کنونی شهر جوانرود با سال‌های پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت‌ها باید برای مردم تبیین شود.

استاندار کرمانشاه افزود: از درون این مدارس انسان‌های بزرگی در کسوت مهندس، پزشک، معلم و سایر مشاغل به عنوان خدمتگزار جامعه پرورش می‌یابند.

استاندار کرمانشاه در پایان مراسم هم از خیران مدرسه ساز استان با اهدای لوح تجلیل کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا بوده و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اکنون در استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار