امام جمعه موقت ایلام بیان داشت : روز‌های ۱۶ آذر و ۱۳ آبان روز‌های مبارزه با استکبار و کفرستیزی توسط ۲ قشر فرهیخته جامعه یعنی دانشجویان و دانش آموزان است و همواره جنبش‌های دانشجویی در راس مبارزات مردمی هستند چرا که خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها پشتوانه علمی و تحقیقاتی دارد.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 02 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام شمس اله سراج مطرح کرد : جریان‌های سیاسی معتقد به نظام با مباحث، مناظرات و گفتمان سازی خود در مدیریت جریان‌های پیش آمده موثر هستند و به جای سکوت از راه گفتمان و مناظره سیاسی مسائل را گره گشایی کنند و البته فضای جامعه نیز باید به سمت گفتگو با منتقدان معتقد به نظام پیش رود.

وی افزود : فصل الخطاب مردم، مسئولان، احزاب و گروه‌های سیاسی قانون اساسی و راهکار‌های مندرج در آن است که عمل دقیق به مفاد این کتاب، کشور را به همان مدینه فاضله مد نظر همگان تبدیل می‌کند، اما مطالعه و آگاهی از مفاد این کتاب در جامعه ما مغفول مانده است.

امام جمعه ایلام بیان کرد : کشور‌های غربی با آن کارنامه‌های سیاه حقوق بشری خود و جنایت‌های بیشمار علیه ملت ایران و منطقه حق دخالت در امور دیگر کشور‌ها به ویژه ایران اسلامی را ندارند.

وی ادامه داد : افراد زیادی از جامعه تحت شدیدترین بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن هستند و راه مبارزه با بمباران ذهن مردم اقدامات فرهنگی و جهاد تبیین توسط دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی، چون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار