استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از آغاز عملیات ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه خبر داد و گفت: این پروژه با پیگیری مستمر شهردار فعال کرمانشاه اجرایی شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 02 December 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم  اظهار کرد: از ابتدای حضورم در استان کرمانشاه سعی کردیم قول‌هایی به مردم بدهیم که اجرایی باشد، در همین راستا پروژه‌ها را با اولویت سال شروع، پیشرفت و در دسترس شهروندان بودن دسته بندی کردیم.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که با توجه به اینکه هر روز شهروندان زیادی از کنار آن رد می‌شوند و حسرت می‌خورند، پروژه قطار شهری کرمانشاه است و با اولویت بسیار در دستور کار قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهردار کرمانشاه فعال و پرتلاش است، گفت: استانداری و شهرداری کرمانشاه از روزهای اول پیگیری‌های مستمری را در حوزه قطار شهری داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در سفر استانی هیات دولت به استان کرمانشاه، به همراه رئیس جمهور محترم به صورت هوایی از پروژه بازدید کردیم و ایشان در جریان جزئیات و اهمیت‌ اتمام این پروژه قرار گرفت.

امیری مقدم گفت: در این سفر دکتر رییسی دستور تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه را دادند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از این اعتبار در اختیار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است، گفت: با اتمام عملیات زیرسازی عرشه منوریل کرمانشاه، از هفته آینده عملیات ریل‌گذاری عرشه منوریل در کرمانشاه آغاز خواهد شد.

وی همچنین با پیگیری‌های استانداری و شهرداری کرمانشاه از وزارت کشور و معاونت عمرانی وزیرکشور اشاره کرد و افزود: از ۶هزار متر تونل مصوب قطار شهری، بیش از هزار و ۸۰۰ متر آن حفر شده و قرارداد حفر ۲۳۰۰ متر باقیمانده هم منعقد شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت‌های این پروژه بنا داریم تا بهره‌برداری کامل این پروژه، هر قسمت از پروژه که به اتمام رسید را برای استفاده شهروندان آماده کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار