فرماندار کلیبر با انتقاد از همکاری نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات حمایتی گفت: بانک‌ها در پرداخت وام‌های تکلیفی در حوزه‌های مسکن، اشتغال، ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات حمایتی افراد تحت پوشش به قانون تمکین نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ 02 December 2022

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، میرحسین بهادری روز جمعه در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در کلیبر افزود: با وجود پیگیری از مراجع مختلف، مسئله همکاری نکردن بانک ها حل نمی‌شود؛ در شهرستان کلیبر متقاضیان تسهیلات مسکن با وجود گذشت ۹ ماه از سال همچنان بلاتکلیف‌اند.

وی همچنین نبود پزشک متخصص و عدم تجهیز بیمارستان امام خمینی کلیبر به سی‌تی‌اسکن را از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان در حوزه‌ سلامت برشمرد و گفت: بیمارستان شهرستان کلیبر و مراجعات آن برای دو شهرستان و بخش‌های تابعه آن جوابگو نیست و این برای ما قابل‌قبول نیست که شهروندان برای یک ویزیت و نبود متخصص به مرکز استان بروند.

بهادری با انتقاد از کمبود و نبود زیرساخت‌های خدماتی در شهرستان گفت: کمبود امکانات زیرساختی در حوزه‌ی آموزش‌وپرورش و نیاز بیش از ۷۰ درصد مدارس به بازسازی، کمبود امکانات زیرساختی در حوزه‌ی گردشگری و عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاها از مهم‌ترین مشکلات شهرستان کلیبر است.

فرماندار کلیبر با اشاره به‌ضرورت اتمام سد پیغام و تأثیر این سد بر باغداری و کشاورزی شهرستان گفت: تسریع در تکمیل سد پیغام و جبران عقب‌ماندگی آن مطالبه‌ی ما و عموم مردم است، چراکه این سد تأثیری مستقیم در کشاورزی و باغداری شهرستان دارد و تأمین آب آشامیدنی و شرب شهروندان نیز با تکمیل این سد مرتفع خواهد شد.

شهرستان کلیبر با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است؛ کلیبر به رغم برخورداری از ظرفیت منحصربفرد گردشگری در جنگل های ارسباران، توسعه متناسبی نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار