ساخت و ساز‌ها در حریم و بستر رودخانه در مناطق سیل زده روستای حبله رود فیروزکوه ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 01 December 2022

به گزارش تابناک تهران، معاون حفاظت بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان تهران گفت: در خصوص سیلاب مرداد ماه امسال روستا‌های مزداران، آتشان و منطقه زرین دشت فیروزکوه اقداماتی در حین وقوع سیل با همکاری همه‌ی دستگاه‌ها دولتی انجام شد.
رضا کیایی پور افزود: هم افزایی خوبی در خصوص رفع آثار ناشی از سیل، خرابی‌ها و لایه روبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همین طور راه‌ها و آب راه‌ها بعد از سیل با توجه به اعتبارات داده شده انجام شده است.
وی گفت: همچنین با اعتباراتی که درخصوص لایه روبی رودخانه‌ها، مسیل‌ها و همچنین بازه‌ها داده شده، با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.
معاون حفاظت بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای افزود: در خصوص بستر رودخانه، انهار و مسیل‌ها طبق قوانین و مقررات ساخت و ساز ممنوع و آن دسته از ساخت و ساز‌هایی که صورت گرفته باید آزاد سازی شوند.
کیایی پور گفت: اگرساخت و سازی در کنار بستر رودخانه انجام شده که دارای قدمت و یامجوز‌هایی هستند در مورد آن‌ها تعیین تکلیف و تصمیم گیری خواهد شد.
در پایان این جلسه هم به مناسبت شهادت آیت الله سیدحسن مدرس و روز مجلس مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه از نماینده مجلس شورای اسلامی دماوند و فیروزکوه احمد رسولی نژاد با اهدای گل از ایشان تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار