رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در روز‌های گذشته حدود ٢۶ میلیارد تومان جهت واریز به حساب پرستاران، به حساب بیمارستان‌های استان واریز شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 01 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه قباد محمدی در مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشکده پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: رئیس جمهور همواره بر حمایت دولت از قشر خدوم پرستاران تاکید می‌کند، تعرفه گذاری خدمات پرستاری از جمله حمایت‌هایی است که دولت برای پرستاران در نظر گرفته اگر چه علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری اجرای طرح به تعویق افتاد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در نهایت این طرح در دو ماه اخیر در مجلس شورای اسلامی در حال اجرایی شدن است، یادآور شد: اولین پرداختی‌ها به حساب پرستاران استان در راستای اجرای این طرح انجام شد.

وی از واریز ۲۶ میلیارد تومان به حساب بیمارستان‌های استان در راستای اجرای این طرح خبر داد و گفت: مبلغ واریزی به حساب پرستاران مربوط به سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ است و پرداختی سایر ماه‌ها هم در آینده واریز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نیاز برای جذب پرستاران اشاره کرد و یادآور شد: مجوز جذب پرستار صادر شده و آزمون‌های آن انتهای سال جاری و یا اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

وی به اهمیت فعالیت پرستاران و خدماتی که به بیماران کرونایی ارائه دادند اشاره‌ای داشت و گفت: امتیازات ویژه‌ای برای استخدام پرستارانی که در چند سال اخیر در بخش‌هایی کرونایی مشغول فعالیت بوده‌اند در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار