مدیر کل کمیته امداد استان همدان از حمایت بیش از 50 هزار حامی حامی از ایتام و محسنین استان خبر داد
کد خبر: ۱۰۸۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 01 December 2022

مدیر کل کمیته امداد استان همدان از حمایت بیش از 50 هزار حامی حامی از ایتام و محسنین استان خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، محمد رسول شیخی زاده ، مدیر کل کمیته امداد استان همدان با بیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد که درزمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی است، اظهار داشت: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.


مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: در 8 ماهه نخست امسال ، 7 هزار و 900 هزار حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد که حمایت 13 هزار نفر از ایتام و محسنین را به عهده گرفتند

.
شیخی زاده گفت: مجموع حامیان این نهاد، در سال گذشته 43 هزار و 500 خیر بودند که هم‌اکنون این رقم به بیش از 50 هزار نفر افزایش‌یافته است. که در مجموع حمایت 13هزار نفر از ایتام و محسنین استان را بعهده گرفتند.


وی اشاره کرد: حامیان امسال در 8 ماهه نخست 55 میلیارد و 665 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند، که از این مبلغ حدود 43 میلیارد تومان نقدی و بقیه بصورت کالا بوده است.


ایشان با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد 1 به سر شماره 3000333381 نیز استفاده کنند.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار