کد خبر: ۱۰۸۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 01 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک از رودسر؛ فرماندار رودسر روز چهارشنبه به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در آیین تجلیل از پرستاران این شهرستان با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه پرستاران در ایجاد امنیت روانی و سلامت جامعه از این روز به عنوان فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به خدمات و تلاش های این عزیزان دانست.

"محمد رضا شهاب زاده " با بیان اینکه زحمات و تلاش های متعهدانه و خالصانه شما از چشمان مردم پوشیده و مستور نیست افزود: بدون شک مردم قدردان زحمات شما هستند.

به گفته وی، به طور قطع نمی توان زحماتی که جامعه پرستاران تحمل کرده و خدماتی که ارایه می دهند با مقیاس مالی و معنوی قیاس کرد.

فرماندار رودسر با یادآوری این مطلب که نقش پرستاران همیشه پر رنگ و موثر بوده اظهار کرد: نمونه بارز آن ایثارگری های جامعه پرستاری در ایام سخت و ناگوار کرونا بود که این عزیزان جان خود را که عزیزترین سرمایه شان بود در طبق اخلاص گذاشتند و شهدای زیادی را تقدیم کردند.

شهاب زاده " در پایان سخنان خود تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود قدردان زحمات و تلاش های پرستاران است و در این راه از هیچ تلاشی در راستای حمایت از آنان دریغ نخواهد کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار