برای تکمیل و بهره برداری از این مدارس ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 01 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان پیشرفت فیزیکی این مدارس را ۳۰ تا ۱۰۰ درصد  عنوان کرد و افزود: بدون شک تاخیر در بهره برداری از این طرح ها سبب افزایش هزینه ها و مستهلک شدن آنها می‌شود.

 

سید رضا حسینی نیک اعتبار با بیان اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل این طرح ها در یک زمان کم نیست، بیان کرد:  امیدواریم خیران مدرسه ساز برای تکمیل این مدارس ما را بیشتر همراهی کنند.

 

حسینی‌نیک با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار و ۱۷ واحد آموزشی در قالب ۹ هزار و ۷۰۰ کلاس درس در استان وجود دارد، بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها ۵۰۰ کلاس درس به ظرفیت کلاس‌های درس استان اضافه می‌شود.

 

وی راه حل رفع مشکل مدارس فاقد سرویس بهداشتی را نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار  عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز مشکل کمبود اعتبار داریم.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ۷۶۶ مدرسه سنگی و آجری ناایمن در استان داریم که برای رفع این مشکل نیز اعتبار نداریم و ۶۵ مدرسه استجاری نیز در استان داریم که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

 

مدرسه کپری در استان نداریم

 

وی با تاکید بر اینکه در استان مدرسه کپری نداریم، افزود: امسال ۱۰ چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که مساحت هر کدام از این چمن‌های مصنوعی ۵۵۰ متر مربع است.

 

حسینی نیک اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته به طرح‌های آموزشی، ورزشی و تجهیزات مدارس کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میزان اعتبار ۱۰۰ درصد آن جذب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار