استاندار خراسان جنوبی:
بیرجند- استاندار خراسان جنوبی خواستار راه اندازی بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند شد و گفت: با فراهم شدن این زیرساخت مهم در استان، می توانیم به دیگر استان‌ ها هم خدمات ارائه کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 30 November 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل یک مؤسسه خیریه اظهار کرد: خواستاریم برای رفع مشکلات موجود بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند راه اندازی شود.

وی ادامه داد: با فعال شدن این بخش و حضور متخصصان جراحی کودکان به همت این مؤسسه در استان، بخش زیادی از مشکلات موجود در این زمینه حل خواهد شد.

قناعت بیان کرد: با راه اندازی این زیرساخت مهم، خانواده‌ها خراسانی جنوبی که فرزندانشان دارای مشکلات مورد نظر هستند، برای درمان کودکان خود دغدغه و نگرانی نخواهند داشت.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با فعال شدن این بخش، خدمات درمانی ویژه کودکان در بیمارستان رازی بیرجند و فراهم شدن این زیرساخت مهم در استان، این امکان فراهم می‌شود که بتوانیم به عنوان معین به استان‌های دیگر هم خدمات ارائه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی کوتاه شدن مسیر و کاهش هزینه‌های درمان را از مهمترین پیامدهای راه اندازی این بخش دانست و گفت: کوتاه شدن سطح دسترسی به حوزه‌های درمانی، اصلی ترین مطالبه خانواده‌هایی است که افراد بیماری در منازل خود دارند.

وی از دانشگاه علوم پزشکی و دیگر حوزه‌های متولی و مرتبط خواست، موضوع راه اندازی این بخش را با دید مثبت بررسی کنند تا شرایط برای تحقق این مهم، تسهیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار