رئیس شورای شهرستان بیجار از استعفای دسته جمعی اعضای شورای این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 30 November 2022

به گزارش تابناک کردستان، علی اسدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه از آغاز فعالیت این شورا، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با دخالت‌های مستقیم و اعمال اهرم‌های فشار، در عمل این شورا را یک نهاد بیهوده قلمداد کردند.

وی افزود: در کنار دخالت‌هایی که در حوزه وظایف شورای شهرستان می‌شد، هیچ گاه در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان شهرستان از شورا استفاده نمی‌شود و گویا چنین شورایی رسمیت ندارد.

رئیس شورای شهرستان بیجار با اشاره به اینکه اعتراض به این موارد به اطلاع فرماندار شهرستان رسیده است، یادآور شد: بارها طی جلساتی این موارد به اطلاع فرماندار شهرستان رسیده امّا تا امروز حرکت مثبتی مشاهده نشده است.

اسدی ادامه داد: اعضای شورای شهرستان که تشکیل شده از اعضای شورای شهرهای پنج گانه است طبق قانون در عزل و نصب مدیران، تصمیم گیری های کلان شهرستان و نظارت بر هزینه کرد اعتبارات و مسئولیت‌های اجتماعی معادن نقش مشخصی دارد که تاکنون مورد توجه و اهمیت قرار نگرفته است.

وی افزود: اعضای شورای شهرستان تاکنون از تمام ظرفیت‌های خود برای ایجاد ارتباط سازنده و پویا و همراه با مسئولین ارشد شهرستان استفاده نموده و همواره سعی کرده که به دور از جناح‌های سیاسی، وظیفه اصلی خود را انجام دهد که متأسفانه این مهم محقق نشد و با حمایت همه اعضا، شورای شهرستان استعفای جمعی خود را تقدیم فرماندار بیجار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار