کد خبر: ۱۰۷۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ 30 November 2022

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

صبح زود وقتی قصد رفتن به محل کار خود را داریم از خانه بیرون می رویم و با گوشی تلفن همراه تاکسی اینترنتی درخواست می دهیم،استفاده از این تاکسی ها خیلی سریع بین مردم رایج شد و بسیار در تردد مسافران فعال شدند.

این تاکسی های اینترنتی با کد های تخفیف و پایین آوردن قیمت کرایه نظر مرد را به خود جلب کردند و در بین تاکسی سرویس های شهری جایی برا خود بازکردند و خوب ارض اندام کردند. زمینه اشتغال بسیاری از جوانان بیکار را فراهم کردند.

پس از آن که مشتری های ثابت خود را پیدا کردند و حسابی در بین مردم جا افتادند قیمت ها را رفته رفته افزایش دادند، صدای بسیاری از شهروندان را در آورده اند و ا ز آنجایی که نظارت کافی در این امر نمی شود برای خود به این روش ادامه می دهند.

در زمان بارندگی و وضعیت جوی نا مناسب اقدام به افزایش قیمت می کنند، هنگام ظهر نیز با توجه به افزایش ثبت درخواست از سوی شهروندان قیمت های خود را بالا می برند.

این نارضایتی هم دوطرفه است، برخی رانندگان نیز از حمایت نشدن آنها از سوی مدیریت تاکسی های اینترنتی گله دارند، دراست است که تاکسی های اینترنتی برای حل مشکل تردد روی کار آمدند، اما باید قبل از راه اندازی هر کسب و کاری زمینه سود و زیان آن مشخص شود.

فرهنگ استفاده از از کسب کار های اینترنتی آموزش داده شود تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند. تاکسی رانی در این زمینه می تواند با وضع قوانین وردو کند و حامی حقوق شهروندان باشد.

اگر نهاد های نظارتی و متولی در سرو سامان دادن این تاکسی ها اقدام جدی داشته باشند اطمینان خاطر بیشتری برای شهروندان و مسافران تاکسی های اینترنتی ایجاد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار