سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طی توافق به عمل آمده بین مدیریت شهری کرج با اداره اوقاف و امور خیریه البرز، معبر ضلع شمالی امامزاده محمد(س) بزودی بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 30 November 2022
به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار با بیان این مطلب که بازگشایی این معبر باعث کاهش بار ترافیکی در این نقطه از شهر می‌شود، اظهار داشت: بازگشایی معبر ضلع شمالی امام زاده محمد (ص)، موسوم به هشت متری امکان اتصال خیابان المهدی به خیابان انقلاب را فراهم می‌کند.
او می گوید: بر اساس طرح تفصیلی، این بازگشایی به بازار روز موجود واقع در خیابان امامزاده محمد (ص) برخورد داشته به همین دلیل برای رفع مشکل، بنا شده طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج، با انحراف و شیفت به سمت جنوب و با پیش بینی عرض گذر ۱۲ متری منتهی به درب شمال آستان مقدس جا به جا شود.
 سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در راستای تصویب این لایحه به شهرداری کرج اجازه داده شده نسبت به اعطای تراکم تجاری به میزان مساحت اصلاحی واقع در طرح خیابان ۱۲ متری ضلع شمال امامزاده محمد (ص) (جمعاً به مساحت ۱۰۸۰ مترمربع) پس از اخذ مجوز کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی با اخذ عوارض مربوطه اقدام کند.
ایزدیار با بیان این که بازگشایی معبر در راستای توسعه متوازن محلات انجام می‌شود، بیان کرد: تسهیل در عبور و مرور شهروندان به آستان مقدس امامزاده محمد (س) و کاهش ترافیک با هدف بازگشایی معبر یکی از برنامه‌های شهرداری است که با مصوبه شورای شهر محقق می‌شود.
وی یادآور شد: بازگشایی معابر اصلی شهر از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری برای بهبود تردد و توسعه کلانشهر کرج است و قطعا در بودجه سال آینده اعتبار بیشتری برای بازگشایی این گذرگاه‌ها اختصاص خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار