نایب رییس شورای اسلامی شهرماهدشت کرج اعلام کرد: ۶ جشنواره فرهنگی و ورزشی با هدف ایجاد نشاط و شادابی مردم در این شهر یکصد هزار نفری آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 30 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» فاطمه اخگری گفت: این جشنواره ها شامل والیبال، کشتی ، بادبادک ها، تجلیل از پرستاران ، زیبا سازی و آسفالت محوطه مدارس و پیاده روی خانوادگی است.

وی ادامه داد: این برنامه ها در قالب جشنواره استانی ، البرز قوی به اجرا درآمده و فضای پرنشاطی را برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم کرده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ماهدشت گفت : در اجرای این جشنواره ها، ده ها تن از مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در فعالیت های فرهنگی و ورزشی حضور پیدا کرده اند.

اخگری اظهار داشت: زیبا سازی و آسفالت محوطه ۱۰ مدرسه یکی از اقداماتی است که در قالب این جشنواره ها با هدف کمک به مدارس اجرایی شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرماهدشت افزود: اهدای جایزه به پرستاران بیمارستان شریعتی که در دوران کرونا سختی فراوانی متحمل شدند از برنامه های جشنواره البرزی قوی است که در ماهدشت به آن پرداخته شده است.

وی اظهار داشت : اکنون شمار زیادی از کودکان ، نوجوانان و جوانان منطقه ماهدشت در رقابت های ورزشی والیبال و کشتی حضور دارند. جشنواره بادبادک ها به مدت یک روز میزبان کودکان و نوجوانان منطقه ماهدشت است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ماهدشت تاکید کرد: مدیریت شهری ماهدشت برای ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان تا پایان سال جاری برنامه های متنوعی در این شهر پیش بینی کرده است.

وی اظهار داشت : در قالب جشنواره البرز قوی ، تکمیل بوستان یک هکتاری بانوان ماهدشت به عنوان یک پروژه منحصر به فرد با امکانات پیشرفته در برنامه کاری مدیریت شهری قرار گرفته و به زودی در اختیار بانوان قرار می گیرد.

شهرماهدشت واقع در ۲۰ کیلومتری جنوب کرج یکی از مناطق پرجمعیت و مهاجر پذیری استان البرز محسوب می شود.این منطقه به خاطر کثرت جمعیت و ویژگی های خاص جغرافیایی با نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرستان تبدیل خواهد شد که اقدامات اولیه آن در سفر ۱۸ فروردین ماه امسال رییس جمهور به البرز فراهم شد.

جشنواره البرز قوی از اوایل آبان ماه سال جاری با هدف ایجاد فضای بانشاط و اتحاد وهمدلی بین مردم و مسوولان ، معرفی ظرفیت های طبیعی ، تاریخی ، کشاورزی ،صنعتی ، اقتصادی و ورزشی البرز آغاز شده است .این جشنواره در ۱۷ شهر استان البرز دنبال می شود که دارای تنوع برنامه است.

در قالب این جشنواره خدمات رسانی به مناطق محروم استان البرز از جمله خدمات بهداشتی درمانی به روستاهای این استان پیش بینی شده است.کمک به زیباسازی مدارس مناطق محروم ، اجرای برخی پروژه های عمرانی و خدمات دیگر در این جشنواره گنجانده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار