مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۴۷ هزار بسته نوشت افزار از شروع سال تحصیلی جاری تاکنون بین دانش آموزان نیازمند و زیرپوشش این نهاد در خوزستان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ 28 November 2022

به گزارش ایرنا جمال شیبه روز دوشنبه در آیین اهدای ۱۰ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خوزستان که به طور نمادین در روستای تسویه شهرستان اهواز بیان کرد: این بسته های تحصیلی با کمک خیران و شرکت مناطق نفتخیز جنوب در خوزستان تامین شده که از امروز توزیع آنها آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۴ هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند افزود: در این مدت به ازای هر دانش آموز پنج میلیون ریال برای تامین سایر نیاز آنها تامین و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: یکی از موارد بسیار مهم در توانمند سازی خانواده ها شناسایی استعدادهای تحصیلی و حمایت از آنها است که می تواند برای آینده خانواده و کشور بسیار مهم و اثر گذار باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز نیز بیان کرد: امروز با کمک شرکت مناطق نفتخیز جنوب بسته های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند روستای تسویه اهواز تامین شد که شاهد شور و نشاط زیادی با توزیع این بسته ها در بین دانش آموزان بودیم.

یاسین معتوکی افزود: از خیران تقاضا داریم در بحث توسعه فضای آموزشی، تجهیز مدارس و ایجاد شور و نشاط در مدارس آموزش و پرورش را یاری دهند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار