این مجتمع، در زمینی به مساحت 1700 متر و با تخصیص اعتبار 15 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته خواهد شد و حدود 12 شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد
کد خبر: ۱۰۷۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 28 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان بابل کلنگ زنی شد

کلنگ زنی مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان بابل  

 

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، گرجی فرماندار، خانم عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و دیگر مسئولان نخستین مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان شمال کشور در بابل کلنگ زنی شد.

نماینده مردم بابل بیان داشت: بسیاری از عقب ماندگی ها، پس از پیروزی انقلاب جبران شد اما هنوز با شرایط ایده آل خصوصا در حوزه زیرساخت های ورزشی فاصله داریم.

وی با تاکید براینکه بابل شهر ویژه ای در ورزش است افزود؛ اعتبارات دولتی برای ساخت و تکمیل اماکن ورزشی کافی نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده نماییم.

سعادتی با اشاره به اینکه بابل در بسیاری از بخش ها سرآمد است افزود؛ وضعیت سرانه ورزش شهرستان مناسب نیست و امیدواریم با تلاش آقای عالیشان و مسئولان شهرستان بابل گام های موثری برداشته شود.

گفتنی است؛ این مجتمع، در زمینی به مساحت 1700 متر و با تخصیص اعتبار 15 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته خواهد شد و حدود 12 شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار